بازدید 6225

عذرخواهی کانون مربیان ایران از مصاحبه‌های فیروز کریمی

ادبیات و الفاظ نسنجیده و نامناسب یکی از مربیان کشور و اهانت ایشان به جامعه فرهیخته نویسندگان، معلولین گرامی و ... مایه شرمساری است.
کد خبر: ۱۰۶۶۶۱۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۱ 28 July 2021

کانون مربیان ایران در خصوص مصاحبه فیروز کریمی بعد از مسابقه پرسپولیس _ تراکتور بیانیه ای صادر کرده که در زیر می خوانید.

به گزارش تابناک ورزشی، فیروز کریمی در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی گفته بود برای مربیان نوار بهداشتی تهیه شود چون یکی مثل خودش با دل پیچه در این کنفرانس حاضر شده است!

به نوشته کانون مربیان در این بیانیه؛ کنفرانس های مطبوعاتی مربیان پیش و پس از مسابقات، بار آموزشی، اخلاقی و تربیتی دارند و شخصیت مربیان پاسخگو به سوالات اصحاب رسانه به همکاران و جامعه مربیان تعمیم داده می‌شود. با توجه به حواشی برخی مصاحبه های مسئله دار یکی از مربیان کشور و در پاسخ به درخواست جمعی از اهالی دغدغه‌مند فوتبال مواردی جهت تنویر افکار عمومی بشرح زیر اعلام می گردد:

کانون مربیان تاثیری در انتصابات و انتخاب مربیان و کادرهای فنی در هیچ بخشی نداشته است.

در سال های اخیر کانون مربیان هیچگاه طرف مشورت سیاست گذاران فرهنگی فوتبال کشور نبوده است.

بدون شک مسئولیت فضای ناامید کننده فعلی با افراد و گروههایی است که داعیه و توهم دانایی دارند.

ادبیات و الفاظ نسنجیده و نامناسب یکی از مربیان کشور و اهانت ایشان به جامعه فرهیخته نویسندگان، معلولین گرامی و ... مایه شرمساری است.

حال که از سیاستگذاران فرهنگی ناامید شده ایم ضرورت ورود کمیته انضباطی و کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال به چنین هنجارشکنی هایی بیش از هرزمان دیگر احساس می شود.

از اهالی فهیم رسانه انتظار داریم به مربیانی که وقیحانه شان معلم و مربی را زیر سئوال می برند در همان لحظه تذکر جدی بدهند.

امید است باشگاه پرطرفدار و خوشنام تراکتورسازی تبریز که دارای پیشینه قابل افتخار تاریخی نیز هست نظارت بیشتری بر رفتارهای سرمربی خود داشته باشد.

برحسب وظیفه از همه عاشقان گرامی فوتبال عذرخواهی می کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
وب گردی