بازدید 13698
رشیدی کوچی نوشت:

‏طرح ‎استیضاح وزیر نیرو در سامانه مجلس

عضو کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس در توئیتی به استیضاح وزیر نیرو به دلیل ترک فعل و عدم توجه به ساخت نیروگاه اشاره کرد.
کد خبر: ۱۰۶۲۸۸۷
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۵ 09 July 2021


به گزارش تابناکبه نقل از خانه ملت؛ جلال رشیدی کوچی نماینده مردم مرودشت، پاسارگاد و ارسنجان در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس در توئیتی نوشت:

‏طرح ‎ استیضاح وزیر نیرو را به خاطر ترک فعل و عدم توجه به ساخت نیروگاه،همچنین عدم عمل به برنامه ششم توسعه در تولید برق را تا ساعتی دیگر در سامانه مجلس بارگزاری خواهم کرد.
حداقل دستاوردش این است وزرا آینده می‌فهمند حتی اگر دو هفته به پایان دولت مانده باشد خطر استیضاح بیخ گوششان است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۳
به دلیل ترک فعل!!!!!!
واقعا به این میگویند مجلس انقلابی. آنقدر دقت و حساسیت نسبت به مسائل کشور دارد که حتی اگر 8 ساعت به پایان کار وزیر مانده باشد استیضاح می کنند واقعا مچکریم
اگر این افتضاح در ژاپن اتفاق می افتاد وزیر مربوطه تا حالا در خانه نشسته بود
وزیر نیرو تو بگم بگم راه بینداز
بودجه برای استیضاح نداریم
خدا امثال این نماینده را خی عظیم میدهد دلسوز مردم است به موکلینش تبریک میگویم
عجب دست اوردی
احسنت ولی خیلی دیره. تا حالا که برنامه ششم هیچ ارزشی نداشت؟؟؟!!! حالا برای استیضاح مهم شد؟ چرا مجلس برنامه هایی که توسط خودشان تصویب میشود را جدی نمیگیرند. برنامه پنجم وقتی احمدی نژاد و پرویز داودی گفتند که ما آن را خمیر کرده ایم شما مجلسیان کجا بودید. سند چشم اندازی که ابلاغی مقام معظم رهبری بود و برنامه های توسعه بر اسا آن طرح ریزی شده بود و مصوب شما مجلسیلن هم بود حالا ببینید به چه مرحله ای رسیده. چرا دولت احمدی نژاد را بزخواست نکردید.
این ها که نمایش است. اگر مجلس راست می گوید با رئیس این وزیر برخورد کند. مگر وزیر پول و اعتبار و ... دارد مگر بدون اجازه رئیس دولت و سایر دستگاه ها می تواند برای خودش نیروگاه بزند.
زحمت کشیدین نماینده های انقلابی.لااقل صّبر میکردین اب هم قطغ میشد بعد اقدام میکردن.حالا مثلآ چه اتفاقی می افته وزیر که ازخداش هرچه زودتر از این فلاکت وبی برنامه گی آقای روحانی خلاص بشه.
با سلام :عملکرداین نماینده ، عملکرد نظارت مستمر مجلس را زیر سوال می برد وچنین نشان می دهد ، رویه مجلس این است منتظر بماندتا اتفاقی بیفتد و بلافاصله از آخرین حربه بصورت آماتور استفاده شود. لطفا" مجلس از چنین رویه ای که ممکن است جنبه تبلیغی و تک روی داشته باشد ، جلوگیری نماید و شان مجلس را حفظ نماید
سلام برادر بزرگوار - به نظر میرسد کمی از اخبار کشور را هم مطالعه بفرمایید ، برای اجرای وظیفه خطیر نمایندگی مردم ، هم لازم و هم ضروری باشد . موفق باشید برادر
دمش گرم
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی