بازدید 7404
۷

علت قطع آب در برخی از مناطق استان تهران چیست؟

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران تاکید کرد: در هیچ نقطه‌ای از تهران برنامه قطع و یا نوبت‌بندی آب نداریم و قطع آبی که در برخی مناطق شهرهای استان تهران رخ داده ناشی از قطع برق و خاموش‌شدن پمپ های چاه‌های آب تامین‌کننده آب شرب مناطق مختلف است.
کد خبر: ۱۰۶۲۲۹۵
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۳ 06 July 2021

 

به گزارش تابناک، محمدرضا بختیاری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به قطع آب در برخی نقاط تهران اظهار کرد: در بسیاری از مناطق، امکان عملیاتی به‌کارگیری دیزل‌ ژنراتور برای تامین برق چاه‌ها وجود ندارد که البته با تمهیدات اندیشیده‌ شده تانکرهای سیار آب‌رسانی در محلات و مناطقی که دچار افت فشار یا قطع آب می‌شوند مستقر خواهند بود.

اخطار به۱۷۰ هزار مشترک پرمصرف تهرانی

وی با بیان اینکه برای ۱۷۰ هزار مشترک پرمصرف و بد مصرف تهرانی که تا ۳۰ مترمکعب آب در ‌ماه مصرف کرده‌اند (دو برابر الگوی مصرف) هشدار قطع آب صادر شده است، اظهار کرد: اگر این مشترکان روند مصرف خود را اصلاح نکنند، در مرداد ماه روزانه ۴ تا ۵ ساعت آب این مشترکان قطع خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران خاطر نشان کرد: در شرایطی که وضعیت منابع آبی بسیار بغرنج است، شرکت آب و فاضلاب استان تهران با به‌کارگیری کلیه امکانات خود آب شرب باکیفیت و پایداری را برای مشترکان تأمین می‌کند در این زمینه از شهروندان تقاضا داریم با رعایت الگوی مصرف با ما همکاری کنند.

بختیاری ادامه داد: البته برخی از این مشترکان اصلاً به شرایط بحرانی کشور به لحاظ کمبود آب توجهی ندارند.

وی با بیان اینکه ۸۵ درصد مشترکان الگوی مصرف آب را رعایت می‌کنند، گفت: ۱۵ درصد از مشترکان آب تهران پرمصرف و ۵ درصد از این تعداد، بد مصرف هستند که این ۵ درصد ۱۰ تا ۱۵ درصد آب تولیدی در تهران را مصرف می‌کنند که بخش عمده‌ای از این مشترکان خانگی در شمال غرب تهران و برخی در جنوب و حتی شهرستان‌های استان تهران هستند که از آب شرب برای آبیاری فضای سبز استفاده می‌کنند.

به‌گفته مدیرعامل آبفای استان تهران، استان تهران ۲۵ درصد و شهر تهران ۱۷ تا ۱۸ درصد از آب شرب کشور را مصرف می‌کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
بی عرضگی مسوولین
والا دیروز چهار ساعت آب ما قطع بود و دو بار تماس گرفتیم هر بار پنجاه نفر توی صف مکالمه جلومون بود وقتی هم که وصل شد گفتن به خاطر افت فشار آب قطع شده و نگفتن به خاطر قطعی برق هست - ما مردم ایران به خاطر انرژی هسته ای تمام تحریم ها و سختی ها رو تحمل کردیم که نیروگاه های برق، هسته ای بشه تا اونقدر تولید برق زیاد باشه که برق حتی رایگان باشه اگر برق رایگان بود همه کولر آبی ها روجمع میکردن و مشکل کم ابی هم رفع میشد با توجه به مصرف بالای کولر آبی - ولی الان هم نیروی هسته ای نشد داشته باشیم برای تولید برق و هم تحریم شدیم یعنی هیچ دستاوردی نداشتیم و بیهوده تحریم شدیم و حالا هم برق قطع میشه هم آب قطع میشه هم اینترنت به خاطر قطعی مکرر برق مخابراتمون یک شبانه روز کامل قطع بود. خدایا شکرت که مارا به مقام انسانیت رساندند و معنای واقعی مقام انسانیت رو در دنیا به خوبی فهمیدیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
زهی خیال باطل
علت فایده ای نداره باید به ریشه علتها برویم و در آنجاست که مسوللن‌محکوم میشوند که سر منشا نادانی خودشان و به حق مردم حق دارند ای بی لیاقتها کنار بروید نفس بکشیم
چون کمترین مشارکت را تهرانیها داشتند باید تنبیه شوند فشار قطعی اب و برق را اوردن رو‌تهران رای نمیدین هان شک نکنین هر عمل عکس العمل داره اینجا ایران است
برق كه دو ساعته وصل شده ولي دريغ از يه قطره اب--الان حدود 4 ساعت هست كه اب نداريم قبلش هم دو ساعت برق نبود
سلام
لطفا جمعيت ايران را افزايش دهيد، باتوجه به اينكه جمعيت رو به پيري هست تا ميتوانيد جمعيت را زياد كنيد، آب و برقشان هم اصلا مهم نيست
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی