بازدید 12564
۶

انتشار جدول جدید خاموشی‌های احتمالی برق پایتخت

شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ اعلام کرد: جدول جدید خاموشی های احتمالی از ۱۵ تا ۱۷ تیرماه برای اطلاع شهروندان منتشر شد.
کد خبر: ۱۰۶۲۱۶۸
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۴ 06 July 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، به اطلاع هموطنان ساکن پایتخت می رساند با توجه به بالا رفتن دمای هوا، با وجود تمامی اقدامات فنی انجام شده، به دلیل افزایش بی سابقه مصرف برق، اعمال خاموشی های موقت و نوبت بندی شده به منظور جلوگیری از بروز خاموشی گسترده در تهران بزرگ، بسیار محتمل است.

خواهشمندیم با حداکثر صرفه جویی ممکن در مصرف برق به ویژه در ساعات ۱۲ الی ۱۸ و خودداری از استفاده همزمان از وسایل برقی پرمصرف، ما را در جلوگیری از قطعی برق و یا کاهش زمان خاموشی ها یاری کنید. لینک مربوط به جدول نوبت بندی خاموشی های احتمالی در این اطلاعیه قرار داده شده است.

علت قرار گرفتن برخی از آدرس ها در گروه های مختلف وجود بیش از یک فیدر برق در نشانی مزبور است.

جدول خاموشی های احتمالی برق شهر تهران از تاریخ ۱۵ لغایت ۱۷ تیرماه ۱۴۰۰ (کلیک کنید)

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۶
عزیز جان..دیروز ۳ بار رفت...این دیگه جدول نمیخاد
كرج محل ما نبود تو جدول
وقتی میبینید برق برای خودمون کافی نیست چرا به عراق و .... صادر میکنید چرا به چینی ها مزرعه اجاره میدید اونهم 25 ساله که بیان ارز استخراج کنند کاااااااااااااااااااش همش انتخابات باشه اون روزهااااااااااا چرا برق نمیرفت راستی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تورو خدا اینقدر مردم را هالو فرض نکنید فرار روبه جلو نکنید فکر اون بیماری باشید که در منزل داره از اکسیزن با شارژ برق استفاده میکنه ......................................
این جداول به هیچ دردی نمیخوره دیروز از ساعت 2 تا شش و نیم بعدازظهر برق نداشتیم تمام جدول را جستجو کردم متوجه نشدم با کدام قسمت آن همخوانی داره
سرگرمي جديد مردم ايران. خلايق هرچي لايق
لطفا جدول روشنایی های احتمالی رو منتشر کنید فکر کنم حجمش کمتر بشه
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی