بازدید 4509
۱

سارق منازل قرچک دستگیر شد

کد خبر: ۱۰۶۱۶۷۵
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۵ 03 July 2021

فرمانده انتظامی شرق استان تهران از دستگیری سارق منازل قرچک خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی شرق استان تهران اظهار کرد: درپی افزایش وقوع سرقت منزل در شهرستان قرچک، موضوع به طور ویژه در دستورکار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قرچک قرار گرفت.

وی افزود: با تشکیل اکیپ‌های ویژه و بررسی شیوه و شگرد سرقت و پس از تجمیع پرونده‌های ارجاعی، کارآگاهان اقدام به جمع آوری دلایل و مستندات پیرامون نحوه وقوع و شیوه و شگرد به کار رفته در سرقت این منازل کردند.

سردار عزیزی تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی پس از بررسی جغرافیای زمانی و مکانی سرقت‌های صورت گرفته و شباهت شگرد سارق در تمامی سرقت‌ها موفق شدند در این ارتباط یک نفر را شناسایی و دستگیر کنند.

وی با بیان اینکه متهم پس از دستگیری به ۲۵ فقره سرقت منزل از نقاط مختلف شهرستان اعتراف کرد، افزود: دستگیری سارقان توسط ماموران انتظامی در راستای برقراری امنیت پایدار در سطح شهرستان صورت می‌گیرد و مجرمان و مخلان نظم و امنیت بدانند فرزندان ملت در نیروی انتظامی از عزمی راسخ در برخورد با آنان برخوردارند و اجازه هنجار شکنی را به هیچ کس نخواهند داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
وقتی مالباخته ها به درب، حفاظ، قفل، دوربین و آلارمهایی که بدون هیچ تضمینی ضد سرقت یا دزدگیر معرفی میشوند اعتماد میکنند میشه همین وضعیت در حالیکه کافیه یک قفل ضد دیلم روی درب نصب کنند و حفاظ ضد دیلم هم مقابل بالکن و پنجره ها که نه تنها وقتی منزل نیستند بلکه مخصوصا وقتی در حال استراحت، تماشای تلویزیون یا حتی استحمام هم هستند و حتی متوجه شدند که سارقین خشن دارن تلاش میکنند بیان داخل، حتی نیاز نباشه از جاشون بلند شوند یا به پلیس زنگ بزنند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست