بازدید 8685

شرکت برق مشهد برای خاموشی هفته جاری برنامه داد

شرکت توزیع برق مشهد برای دومین هفته متوالی جدول برنامه‌ریزی برای خاموشی‌های احتمالی در این کلانشهر را منتشر کرد.
کد خبر: ۱۰۶۱۵۴۵
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۳ 03 July 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، معاون بهره برداری و نگهداشت شرکت توزیع نیروی برق مشهد روز شنبه با اعلام این خبر به خبرنگار ایرنا گفت: به علت افزایش گرما در هفته جاری از ۱۲ تا ۱۸ تیرماه احتمال بسیار زیادی برای اعمال خاموشی های پراکنده در مشهد وجود دارد لذا جدولی به همین منظور تنظیم و منتشر و در سایت این شرکت به نشانی https://www.meedc.ir بارگذاری شده است.

عباس آذری افزود: بنابر اعلام شرکت توانیر به دلیل افزایش دما و به تبع آن مصرف برق در تمام بخشهای مصرف و همچنین کاهش نزولات آسمانی و کم شدن میزان تولید نیروگاه های برقابی کشور، خاموشی های پراکنده به صورت روزانه اعمال می شود.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه مدیریت مصرف برق در کشور به صورت سراسری از مرکز کنترل برق کشور اعلام می شود، لذا به منظور پایداری شبکه بنابر دستور مرکز کنترل در برخی از نقاط شهر و روستا خاموشی های احتمالی و موردی تا حداکثر ۹۰ دقیقه اعمال می شود.

وی خاطر نشان کرد: جدول مربوطه برابر اعلام مرکز کنترل برای حداکثر میزان صرفه جویی برق و طبق برنامه ریزی زمان بندی تهیه شده که بدیهی است در صورتی که مشترکان در مصرف برق صرفه جویی کنند، خاموشی ها در مناطق مزبور تعدیل خواهد شد.

تعداد مشترکان شرکت توزیع برق مشهد نیز یک میلیون و ۶۵۰ هزار نفر در مشهد و شهرهای طرقبه و شاندیز و طول شبکه آن نیز حدود ۱۷ هزار کیلومتر است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی