بازدید 5801
۱

قاپ زن ۱۰۰ میلیونی دستگیر شد

کد خبر: ۱۰۶۱۱۸۴
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۲ 30 June 2021

سرپرست پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری قاپ زن حرفه‌ای خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ کارآگاه علی فرخ پور سرپرست پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار کرد: اوایل اردیبهشت ماه پرونده‌ای با موضوع سرقت گوشی تلفن همراه حسب شکایت یکی از شهروندان در دادسرا تشکیل و برای رسیدگی تخصصی و کشف جرم به پایگاه پنجم پلیس آگاهی ارجاع شد.

وی افزود: با توجه به اطلاعات و سرنخ‌های موجود و همچنین بهره گیری از شیوه های نوین و علمی کشف جرم مشخص شد سارق فردی بنام محمد است که دارای چندین بار سابقه دستگیری به اتهام سرقت و قاپزنی است.

سرپرست پایگاه پنجم پلیس آگاهی فاتب گفت: با تلاش کارآگاهان در نهایت متهم بیست و سوم اردیبهشت ماه دستگیر و با توجه به یافته‌های اطلاعاتی و تحقیقات تخصصی تعداد ۳۷ مال باخته شناسایی شدند که پرونده سرقت آن‌ها اخذ و همگی طی مواجهه حضوری محمد را بصورت قطعی بعنوان سارق اموال خویش شناسایی کردند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: محمد در بازجویی شیوه و شگرد خود را اینگونه بیان کرد که با پرسه زنی در محل‌های خلوت سوژه مورد نظر خود را شناسایی و در فرصتی مناسب اقدام به سرقت گوشی همراه به شیوه قاپ زنی می کرده و بلافاصله متواری می شده است.

سرپرست پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: با اعتراف صریح متهم به بزه انتسابی و شناسایی شکات مشخص شد ارزش مالی اموال بیش از ۱۰۰ میلیون تومان است که پرونده به دادسرای مربوطه ارسال و محمد با صدور قرار مجرمیت روانه زندان شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سلام. سرپرست محترم پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری قاپ زن حرفه‌ای خبر داد و گفت: "در فرصتی مناسب اقدام به سرقت گوشی همراه به شیوه قاپ زنی می کرده و بلافاصله متواری می شده است." خب! معلوم است که بلافاصله متواری می شده است تا کسی او را دستگیر نکند. انتظار نیست که قاب زن بماند و به ریش مال باخته بخندد!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست