بازدید 21230

سفارش گل‌ ماه تولد، عزیزان‌تان را شگفت‌زده کنید

خرید گل ویژه ماه تولد یعنی؛ من آنقدر به تو توجه دارم که می‌خواهم همواره هدیه‌ای شایسته و متناسب با روحیات و شان تو برایت خریداری کنم.
کد خبر: ۱۰۶۱۰۴۵
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۵ 30 June 2021

در تمامی فرهنگ‌های بشری، گل‌ها سمبل زیبایی طبیعت، شکوفایی، زندگی و امید هستند. به ‌همین دلیل از دیرباز، مردم دنیا از گل‌ها برای قدردانی از حضور دیگران در زندگی خود و برای نشان دادن احساسات و عواطف‌شان استفاده می‌کرده‌اند. هدیه دادن گل احساس خوشایندی را در فرد هدیه گیرنده برمی‌انگیزد و باعث افزایش حس صمیمت و علاقه متقابل می‌شود. اما برای تولد دیگران، چه گلی هدیه بدهیم؟ در این مطلب با روش انتخاب گل‌های ویژه ماه تولد آشنا می‌شویم.

گل ماه تولد چیست؟

هرکسی دوست دارد در زادروز خود دسته‌گلی زیبا هدیه بگیرد؛ اما گل‌ها علاوه بر رنگ، بو و ویژگی‌ های ظاهری، معانی نمادین بسیاری دارند. انتخاب گل‌ها با توجه به این معانی، باعث می‌شود فرد هدیه گیرنده احساس کند، شما به او توجه ویژه‌ای دارید.

در گلفروشی های آنلاین می توانید انواع باکس گل، سبد گل، دسته گل، گل و شکلات را با گل های مختلف و تم های رنگی تفکیک شده برای ماه تولد سفارش دهید. برای سفارش آنلاین گل می توانید به وبسایت www.vipshop.flowers مراجعه کنید و گل مورد علاقه خود را به همراه یک کارت تبریک در محل و زمان مورد نظر تحویل بگیرید و یا عزیزان تان را سورپرایز کنید.

اگر با این گل‌ها آشنا نیستید، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

ماه فروردین؛ گل مینای چمنی

متولدان فروردین را افرادی ماجراجو، خونگرم، دارای اعتماد به نفس و اهل تلاش و فعالیت می‌‌شناسند. آن‌ها عاشق گشت‌وگذار هستند و به‌دلیل صراحت و رک‌گویی در دوست‌یابی موفق عمل می‌کنند. گل ویژه متولدان ماه فروردین، گل دِیزی یا مینای چمنی (Daisy) است. همچنین برخی افراد، گل رز را گل دوم یا گل جایگزین برای ماه فروردین می‌دانند.

مینای چمنی، مینای انگلیسی یا دِیزی چمنی، گیاهی کوچک با گل‌هایی به رنگ‌های صورتی، سفید، بنفش و قرمز است. این گل نمادی برای عشق حقیقی، خلوص، پاکی و شروع دوباره، و از گزینه‌های محبوب برای قرارهای عاشقانه به‌شمار می‌آید.

گل مینای چمنی

ماه اردیبهشت؛ گل موگه

متولدان ماهِ بهشتیِ اردی‌بهشت، افرادی اهل معاشرت، رمانتیک و صبور هستند. گل مخصوص متولدان این ماه، موگه نام دارد. گل موگه با نام‌های زنبق دره (Lily of the Valley)، گل برف یا گل برفی نیز شناخته می‌شود. این گل بهاری، عطری دل‌انگیز و ظاهری بسیار زیبا دارد. هر شاخه از این گل دارای چندین گل سفید رنگ و آویخته است که مانند زنگوله‌هایی به ساقه اصلی متصل هستند.

گل موگه نماد خلوص و پاکی درونی، فروتنی بسیار و بازگشت شادی به زندگی است. گل‌های دیگر ماه اردی‌بهشت، گل نسترن (Rosa Canina) و گل زالزالک هستند. هر دو این گل‌ها در واقع گل‌های ریزی هستند که بر روی درختچه اصلی می‌رویند.

گل موگه

ماه خرداد؛ گل رز

خرید گل رز، انتخاب ملکه گل هاست

گل رز نماد عشق، ازخودگذشتگی، پاکیزگی و سلامتی است و می‌تواند بهترین انتخاب برای شور و اشتیاق و کنجکاوی خردادی‌ها باشد.

گل‌های رز تنوع بسیار زیادی دارند و شما می‌توانید ترکیبی از زیباترین رزها را برای دسته گل تولد یا باکس گل، انتخاب کنید. برخی از انواع مشهور رز عبارتند از:

  • رز انگلیسی
  • رز فلوریبوندا
  • رز گِرَندیفلورا
  • رز مینیاتوری
  • رز پولیتانا
  • رز آلبا
  • رز هلندی
  • رز بوربون
  • رز سِنتی‌فولیا
  • رز چینی
  • رز داماسک
  • رز گالیکا

گل رز، ملکه سرزمین گل ها

با شنیدن این جمله احتمالا داستان بند انگشتی اثر Christian Andersen برای شما تداعی شده است که در آن دخترکی ملکه گل ها می شود. رز یک اثر هنری ست که رنگ ها به آن روح و معنا می بخشند. محبوبت و آمار خرید گل رز در جهان گویای این است که لقب ملکه گلها برازنده این گل زیباست.

گل رز

ماه تیر؛ گل دلفینیوم

متولدان ماه تیر افرادی خانواده‌دوست، رویایی، کمی خجالتی، اهل قناعت، با محبت و وفادار هستند. یکی از ویژگی‌خاص متولدان این ماه، علاقه آن‌ها به گل و گیاه و طبیعت است؛ پس اگر می‌خواهید دل آن‌ها را به‌دست بیاورید، بهترین راه، خرید گل برای روز تولد آن‌ها است. گل ماه تیر، دلفینیوم است و گل‌های جانشین این ماه، نیلوفر مرداب و گل بنفشه هستند.

گل دلفینیوم

ماه مرداد؛ گل شب‌بو

متولدان مرداد افرادی بامحبت، ثابت‌قدم، شجاع، وفادار و عاشق تعریف و تمجید هستند. گل ویژه ماه مرداد گل شب‌بو و گل‌های جانشین این ماه، گلایول (Gladiolus) و گل خشخاش هستند. گل شب‌بو در فارسی با نام‌های چلیپا، شقاقی، شمشم، خمخم و خیرو نیز شناخته می‌شود و واژگان معادل آن در زبان انگلیسی، Wallflower و  Gillyflower است.

شب‌بو گلی معطر و بسیار زیبا است و برخی از انواع آن عبارتند از:

  • شب‌بوی زرد
  • شب‌بوی انگلیسی
  • شب‌بوی سلطانی
  • شب‌بوی هراتی
  • شب‌بوی دریایی
  • شب‌بوی ویرجینیا یا مروارید شیرازی
  • شب‌بوی سیندرلا
  • شب‌بوی الهه سفید
  • شب‌بوی نور ستاره

گل شب بو

ماه شهریور؛ گل داوودی

متولدان شهریور افرادی صبور، حساس، مبتکر، وفادار، خیال‌پرداز و اهل همدردی و همدلی هستند. گل ویژه ماه شهریور گل داوودی و گل جانشین این ماه، گل ستاره‌ای یا آستِر (Aster) است. گل داوودی با نام علمی کریسانتِموم (Chrysanthemum) گلی زیبا با بیش از 100 گونه است که در رنگ‌های متنوعی در گل‌فروشی‌ها یافت می‌شود.

داوودی نماد شادی، زندگی و مثبت بینی است؛ اما در فرهنگ ایرانی، رنگ‌های مختلف آن دارای معانی مختلفی هستند که با آن‌ها آشنا می‌شویم:

  • داوودی سفید: وفاداری به معشوق
  • داوودی قرمز: عشق و علاقه زیاد
  • داوودی زرد: عشق یک‌طرفه

گل داوودی

ماه مهر؛ گل زنبق

متولدان ماه مهر افرادی خوش‌سخن، احساساتی، منطقی، صلح‌جو، عاشق هنر و ادبیات و کمی لجباز هستند. گل مخصوص ماه مهر، گل زنبق و گل‌ جایگزین آن گل همیشه‌بهار (Marigold) است. گل زنبق (Iris) پیوند نزدیکی با زیبایی، شکوه و تجمل دارد.

نام لاتین زنبق یعنی ایریس، برگرفته از نام ایریس، خدای رنگین‌کمان در روم باستان بوده است. زنبق، گلی زیبا با شاخه‌های بلند و رنگارنگ است که از رنگ‌های رایج آن می‌توان به: بنفش، آبی، زرد، سفید، صورتی، رنگارنگ، قهوه‌ای تیره و حتی مشکی اشاره کرد. زنبق نماد امید، دانایی، شجاعت و شکوه است.

گل زنبق

ماه آبان؛ گل ارکیده

متولدان ماه آبان افرادی با اراده و پشتکار قوی، حساس، پرانرژی، بلندپرواز، هوشیار و علاقمند به ورزش، معنویات و روانشناسی هستند. گل ویژه ماه آبان، ارکیده است. گل ارکیده (Orchid) گیاهی چشم‌نواز با بیش از 25000 گونه و اشکالی بسیار زیبا و متنوع است.

ارکیده به‌طور کلی سمبل ظرافت و فزونی و زیبایی است. رنگ‌های مختلف این گل نیز معانی مختلفی دارند که آن‌ها را با هم مرور می‌کنیم:

  • ارکیده زرد: نماد دوستی و شروع دوباره
  • ارکیده صورتی: زنانگی، شادی و فضیلت
  • ارکیده بنفش: تحسین، احترام و حق امتیاز
  • ارکیده نارنجی: اشتیاق، شجاعت و غرور

گل ارکیده

ماه آذر؛ گل مریم

آذرماهی‌ما افرادی علاقمند به مسافرت و تعلیم و تربیت، شاد و بی‌آلایش، اجتماعی و باذوق هستند.گل مختص متولدان این ماه، گل مریم است. گل مریم (Tuberose) رایحه‌ای دل‌انگیز دارد که از آن در صنعت عطرسازی نیز استفاده می‌شود.

از این گل تاکنون 12 گونه شناخته شده است و در این میان، گل مریم ایرانی به‌دلیل عطر ویژه آن در دنیا منحصربه‌فرد است. گل مریم نماد پاکی، نجابت و صداقت در عشق است و وقتی به متولدان این ماه، مریم هدیه می‌دهید یعنی به پاکی او ایمان و به او علاقه دارید.

گل مریم

ماه دی؛ گل میخک قَرَنفُل

متولدان ماه دی افرادی کاردان، علاقمند به مدیریت، قدرشناس، صبور و در عین حال مقتدر هستند. گل ویژه متولدان این ماه، گل میخک، به‌ویژه میخک قرنفل است. گل جایگزین این ماه نیز گل همیشه‌بهار عنوان شده است.

گل میخک قَرَنفُل (Dianthus) مجموعه‌ای از گل‌های کوچک با پنج گلبرگ مخملی است. انواع رنگ‌های قرنفل عبارتند از: سفید، صورتیريال بنفش، قرمز و ترکیبی از این رنگ‌ها. گل خدا و گل گوشواره دو نام دیگر این گل است. در یونان باستان، تاجی از این گل را بر روی سر قهرمانان می‌گذاشتند و این گل بهترین انتخاب برای متولدان ماه دی است.

گل میخک قَرَنفُل

ماه بهمن؛ گل گلایول

بهمن‌ماهی‌ها خوش قلب و مهربان هستند. آن‌ها را همچنین افرادی حساس، دانا، منطقی و سخاوتمند در دوستی توصیف می‌کنند. گل ویژه متولدان این ماه، گل گلایول و گل‌های جایگزین آن، بنفشه و پامچال هستند. گلایول (Gladiolus) گلی مشهور با 260 گونه مختلف است که انواع ایرانی آن در رنگ‌های متنوعی تولید می‌شود. این گل نماد استقامت، قوی بودن و ارادتمندی است. همچنین گل پامچال نماد عشق جوان و حس مثبت و گل بنفشه نماد پایداری در عشق است.

گل گلایول

ماه اسفند؛ گل نرگس

متولدان اسفند افرادی بامحبت، علاقمند به خانواده، تودار و محبوب در بین دوستان هستند. گل ویژه متولدان اسفند، گل نرگس است. گل نرگس (Narcissus) یکی از زیباترین و خوشبوترین گل‌های طبیعت است و شاید به‌همین دلیل آن را نماد خودشیفتگی هم می‌دانند. نرگس نماد تولد دوباره و آغاز نو است؛ بنابراین به‌طور کلی با مفهوم تولد همخوانی دارد. نرگش همچنین نماد شادی، امید و زندگی دوباره است.

گل نرگس

خرید گل‌های زادروز

خرید گل ویژه ماه تولد یعنی؛ من آنقدر به تو توجه دارم که می‌خواهم همواره هدیه‌ای شایسته و متناسب با روحیات و شان تو برایت خریداری کنم. اگر تصور می‌کنید فرد هدیه گیرنده، با گل‌های زادروز آشنایی دارد، نیازی به توضیح نیست، اما اگر می‌دانید که نمی‌داند، بد نیست به این موضوع اشاره‌ای مختصر کنید.

گل‌های ماه تولد را می‌توانید به‌صورت تکی، چندتایی، دسته‌گل یا باکس گل خریداری کنید؛ همچنین برای تهیه آن‌ها می‌توانید از روش سنتی حضور در گلفروشی‌ها یا روش خرید آنلاین استفاده کنید. در هر صورت خرید گل زادروز، شادترین لحظات را برای شما و فرد هدیه گیرنده ایجاد خواهد کرد.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی