بازدید 5327

دستبرد ۱۱ میلیارد تومانی به گاوصندوق عتیقه فروش

کد خبر: ۱۰۶۰۸۱۴
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۳ 28 June 2021

مرد عتیقه‌فروش که مدعی است بعد از شراکت با یک کارخانه‌دار 11 میلیارد تومان سکه‌های طلا و قیمتی او را از داخل گاو صندوقش سرقت کرده‌اند، برای شکایت به دادسرای ویژه سرقت تهران رفت.

به گزارش ایران، روز گذشته مردی میانسال با مراجعه به دادسرای ویژه سرقت تهران به بازپرس ویژه ارجاع پرونده‌ها گفت: من در یکی از خیابان‌های مرکز شهر مغازه عتیقه‌فروشی دارم. حدود 2 سال قبل مردی به مغازه‌ام آمد و مدعی شد یک پیانوی آنتیک دارد که می‌خواهد آن را بفروشد، از من خواست برای قیمت‌گذاری و خرید به خانه‌اش در شهرک غرب تهران بروم.

وقتی موافقت کردم یک روز به همراه کارشناس اموال به خانه وی رفتیم. خانه‌ای دوطبقه و قدیمی که طبقه پایین خالی بود و وی مدعی شد مالکش در خارج از کشور است. وقتی وارد خانه مرد کارخانه‌دار شدم پیانوی قدیمی او در گوشه سالن بود.

مرد میانسال مدعی شد پیانواش 85 میلیارد تومان ارزش دارد و کارشناس هم در همین حدود روی پیانو قیمت گذاشت و همین ملاقات باب آشنایی من و مرد کارخانه‌دار شد و بعد هم او از من خواست با هم شریک شویم و در طبقه پایین خانه‌اش یک نمایشگاه اجناس عتیقه برگزار کنیم.

مرد عتیقه‌فروش در ادامه گفت: من هم موافقت کردم و بعد از انجام مقدمات، مقدار زیادی از تابلوها و مجسمه‌ها و اموال عتیقه را به آنجا بردم و یک نمایشگاه برگزار کردیم اما روزی که برای برگرداندن اموالم به همان خانه رفتم، آنجا با این مرد و همدستانش درگیر شدیم و آنها از پس دادن اجناس عتیقه خودداری کردند.

بعد از این حادثه شکایت کردم و بعد از مدتی دادگاه به نفع من رأی داد و قرار شد اموالم را پس بگیرم اما روزی که برای پس گرفتن اموال به همان خانه رفتم متوجه شدم مرد کارخانه‌دار خانه را خالی کرده و از کشور متواری شده است همچنین مشخص شد خانه متعلق به وی نبوده و صاحبش سال‌ها پیش از ایران فرارکرده بود. وقتی وارد خانه شدیم فقط بخشی از اموالم آنجا بود اما تمام محتویات داخل گاوصندوقم که حدود 11 میلیارد تومان سکه و طلا بود سرقت شده و گاوصندوق خالی بود.

بدین‌ترتیب بعد از شکایت این مرد با توجه به اینکه محل وقوع جرم در شمال غرب تهران بود، پرونده وی با رأی عدم صلاحیت به دادسرای ناحیه 2 تهران فرستاده شد تا در آنجا به شکایت این مرد رسیدگی کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار