بازدید 6650

بازداشت پیک موتوری سارق

کد خبر: ۱۰۶۰۳۷۲
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۰ 26 June 2021

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری پیک موتوری که به بهانه نداشتن آنتن کارت عابر بانک مال باخته را سرقت کرده بود، خبر داد.

به گزارش میزان، سیدعلی شریفی بیان داشت: چهاردهم آبان ماه سال گذشته پرونده‌ای از کلانتری ۱۰۱ تجریش به پایگاه یکم پلیس آگاهی ارجاع شد.

وی عنوان کرد: مال باخته اظهار کرد، شخصی ناشناسی به عنوان پیک موتوری به درب منزلم مراجعه و مدعی شد، بسته‌ای را برای همسایه مان آورده است و هزینه آن هفتصد هزار ریال می‌شود که متاسفانه خریدار در منزل حضور ندارد و در خواست کرد که این بسته را من تحویل بگیرم.

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی ابراز داشت: شاکی ادامه داد، پیک موتوری به بهانه اینکه دستگاه کارت خوان وی آنتن دهی ندارد از غفلت بنده سوء استفاده کرده و کارت عابر بانکم را سرقت و به سرعت از محل متواری شد. متعاقب آن مبلغ ۲۰ میلیون ریال به حسابی انتقال داده است.

این مقام انتظامی به شناسایی هویت دریافت کننده مبلغ اشاره کرد و افزود: در تحقیقات کارآگاهان مشخص شد که وی ساکن استان فارس می‌باشد که واریز کننده وجه به وی بدهکار بوده است.

این مقام پلیسی توضیح داد: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی هویت واریز کننده وجه شناسایی و با شناسایی مخفیگاه وی، دستور دستگیری متهم اخذ شد.

شریفی با بیان اینکه متهم پس از مواجهه حضوری با شاکی به جرم خود معترف شد، اضافه کرد: در پالایش‌های اطلاعاتی مشخص شد که متهم سابقه دار بوده و پیش‌تر روانه زندان شده است.

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران گفت: متهم برای کشف سایر جرائم احتمالی در اختیار این پایگاه قرار دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار