بازدید 6481

غرق شدن جوان آبیکی در کانال آب

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین از غرق شدن جوان ۳۰ ساله در کانال آب آبیک خبر داد.
کد خبر: ۱۰۵۴۳۵۲
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۷ 26 May 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، حکمت اله هاشمی معاون امداد و نجات استان گفت: ساعت ۱۲ ظهر سه شنبه غرق شدن جوان آبیکی در کانال آبچهارم خرداد گزارشی درباره غرق شدن جوانی ۳۰ ساله در کیلومتر ۴۵ آزادراه قزوین-کرج (روستای حلال آباد) به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان اعلام شد.

هاشمی افزود: دو نفر از افراد حاضر در صحنه برای نجات شخص غرق شده به داخل کانال آب رفته بودند که خود گرفتار امواج خروشان آب شدند.

او اضافه کرد: نجاتگران پس از رسیدن به محل حادثه عملیات جستجو و نجات را آغاز کردند و این دو نفر را از آب بیرون کشیدند و برای انتقال به مرکز درمانی تحویل نیرو‌های اورژانس دادند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان گفت: نجاتگران جمعیت هلال احمر شهرستان آبیک بعد از یک ساعت جستجوی میدانی به کمک اهالی روستا موفق به دستیابی فرد مفقودی شدند، که در میان ورودی کانال مزارع روستا مبحوس شده بود.

او اضافه کرد: نجاتگران بر روی این فرد احیا قلبی ریوی را انجام دادند، اما موفقیت آمیز نبود.

معاون امداد ونجات استان از هم استانی‌ها به ویژه جوانان خواست با توجه به آغاز فصل گرما و گرم شدن هوا به هیچ عنوان در محدوده‌های خارج از طرح سالم سازی شنا به ویژه کانال‌های آب، شنا نکنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست