بازدید 6616
۴

کشف قاچاق گوسفند قبل از ارسال به عراق

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار قصرشیرین کرمانشاه گفت: ۱۰۸ راس دام قاچاق در نوار مرزی این شهرستان با هوشیاری نیروهای زمینی ارتش کشف و توقیف شد.
کد خبر: ۱۰۵۳۶۸۸
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۵ 23 May 2021

به گزارش «تابناک»، حجت الله خدرویسی در گفت وگو با ایرنا افزود: قاچاقچیان قصد داشتند دام ها را به عراق ارسال کنند که با هوشیاری نیروهای تیپ ۴۰ متحرک هجومی نیروی زمینی ارتش در نوار مرزی سومار موفق به این کار نشدند.

وی اظهار داشت: این محموله قاچاق دام از سوی افراد سودجو در حال خروج از کشور بود که کشف و ضبط و در این رابطه برای تحقیقات بیشتر پرونده قضایی تشکیل شد.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار قصرشیرین با قدردانی از نیروی زمینی ارتش تاکید کرد: هیچ گونه مماشاتی با قاچاقچیان و سودجویانی که موادغذایی مردم را هدف قرار داده‌اند، نمی‌شود چون قاچاق سیل ویرانگری برای اقتصاد کشور است.

او ادامه داد: این محموله قاچاق از نوع گوسفند نر است.

باتوجه به اینکه پلاک گذاری بیشتر برای دام های مولد انجام می شود از این رو قاچاق در بحث دام های نر و پرواری اتفاق می افتد که البته طبق گفته متولیان به منظور جلوگیری از قاچاق احشام، دام ها مصادره شده و برای قاچاقچیان جریمه نقدی نیز لحاظ می شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۴
احتمالا بزودی دولت مردان برای این هم یک راهکار خواهند ساخت، قیمت گوسفند را ده برابر کنیم ولی در عوض به هرنفر سالی یک گوسفند یارانه بدهیم!!!
صادرات کالاهای سرمایه داران با جایزه انجام میشود ولی گندم وگوسفند که کالای تولیدی فقیر بیچاره است قاچاق محسوب میشود و باید نصف قیمت به دولت بدهند این یعنی جمهوری اسلامی ؟
بزا ببرند قاچاق کنند من خودم دامدار هستم داریم ورشکست میشیم خشکسالی هست علوفه نیست دولت حمایت دامدار نمیکنه بزا حداقل کشورهای اطراف آنها را بخرند ما بیچاره نشیم و دیگه توبه کنیم دامداری نکنیم و دولت هم از برزیل گوشت حرام وارد کنه وام های انچانی را هم به مصرف کنندگان جامعه من جمله معلمان بده (وام 100میلیونی )و دامداران هم نابود بشن
تابناك خليج فارسى
عاشق واژه هاى عربى هستيد
ارسال أخذ اسبق مسبوق به سابقه
اينروزا عربى ياد نگيريم فارسى نميفهميم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی