بازدید 11764
۴

موبایل‌قاپ حرفه‌ای برای شانزدهمین‌بار به زندان رفت

متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی گفت: با همکاری یکی از دوستانم با پرسه‌زنی در معابر عمومی سوژه‌های خود را شناسایی می‌کردیم و بعد از آن نیز دست به سرقت می‌زدیم تا الان هم دوازده‌بار مرتکب موبایل‌قاپی شده‌ایم.
کد خبر: ۱۰۴۴۰۰۷
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۵ 04 April 2021

به گزارش تابناک به نقل از شهروند، سارق سابقه‌دار برای شانزدهمین‌بار به زندان رفت. این مجرم پس از دستگیری به دوازده‌بار موبایل‌قاپی اعتراف کرد.

 پانزدهم دی پرونده‌ای مبنی بر موبایل‌قاپی از کلانتری ١١٨ ستارخان برای رسیدگی تخصصی به پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران ارجاع شد.

محتویات پرونده حاکی از آن بود که ساعت ٢ بعدازظهر پانزدهم دی در خیابان ستارخان دو موتورسوار با استفاده از یک موتورسیکلت موبایل شاکی را سرقت کرده و گریخته‌اند.

در بررسی‌های پلیسی مشخص شد، یکی از سارقان سابقه‌دار بوده و قبلا با عناوین مجرمانه موبایل‌قاپی و سرقت موتورسیکلت دستگیر شده بود.

استعلاماتی صورت گرفت و مشخص شد که متهم ١٥ سابقه کیفری داشته و آخرین‌بار نیز به جرم سرقت موتورسیکلت روانه زندان شده بود؛ بنابراین با هماهنگی‌های قضائی متهم در مخفیگاهش دستگیر شد. متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی گفت: «با همکاری یکی از دوستانم با پرسه‌زنی در معابر عمومی سوژه‌های خود را شناسایی می‌کردیم و بعد از آن نیز دست به سرقت می‌زدیم تا الان هم دوازده‌بار مرتکب موبایل‌قاپی شده‌ایم.»

سرهنگ کارآگاه بهزاد اختیاری، رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی با بیان اینکه متهم برای شانزدهمین مرتبه روانه زندان شد، گفت: «تا کنون ١٠ نفر از مالباختگان شناسایی شده‌اند و تلاش برای دستگیری متهم متواری همچنان ادامه دارد.»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۲
انتشار یافته: ۴
15بار مرتکب دزدی شده
15بار زندان رفته
15بارمحکومیت کیفری داره
15بار موجب رعب و وحشت شده
15بار به حریم مردم تجاوز کرده
و البته آدم نشده و باز دزدی و دزدی و دزدی
و هربار پلیس گرفته و مدت کوتاهی حبس و بالاخره قاضی آزاد کرده است
تا وقتی وضعیت قانون کشور ( بر میگرده به مجلس ) و وضعیت پیگیری و مجازات مجرمان ( بر میگرده به قوه قضاییه) اصلاح نشه در این مملکت دزدها پادشاهی میکنند و به زودی با اسلحه تو خیابون به جون مردم میوفتن
سلام، زحمت نکشید. ...هفته آینده یا حداکثر ماه آینده از زندان مرخص شده و با تجربه بیشتر کار خود را آغاز می کند
سه سال از محكوم شدن سارقين منزل بنده و چندين نفر ديگه مي گذرد... در همان جلسه دادگاه وكيل سارقين در راهرو به ينده و مالباخته گان گفت دنبال اينكه پولي بهتون برگرده نباشيد.... و درست هم مي گفت دو سال است كه از اين مدت رو محكومين بعنوان شرايط ويژه كرونا بيرون از زندان هستند و هيچ تلاشي هم براي جلب رضايت مالباخته ها ندارند!! ... چون نيازي نيست
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی