بازدید 65316
۵

اقدام خبرساز طارمی و شگفتی هواداران پورتو

یک روزنامه پرتغالی با اشاره به آغاز اردوی تیم ملی فوتبال ایران با حضور مهدی طارمی اعلام کرد این بازیکن از سردار آزمون هم محبوبتر شده است.
کد خبر: ۱۰۴۲۳۷۸
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۳ 25 March 2021

به گزارش تابناک به نقل از مهر، روزنامه A Bola پرتغال در گزارشی به حضور ملی پوشان تیم پورتو از جمله مهدی طارمی در اردوی تیم کشورشان اشاره کرده است.

این روزنامه تاکید کرده است مهدی طارمی به واسطه حضور در پورتو و درخشش در این تیم محبوبتر شده است و حتی از محبوبیت سردار آزمون دیگر مهاجم ایران که در تیم زنیت روسیه بازی می‌کند پیشی گرفته.

در این گزارش به اقدام خبرساز طارمی در بدو ورود به اردوی تیم ملی و انتشار فیلم آن هم پرداخته شده است. طارمی زمانی که وارد هتل محل اقامت تیم ملی شد یک دستگاه کنسول PS5 همراه خود داشت و باعث شگفتی هواداران پورتو شد.

این روزنامه در بخشی از مطلب خود آورده است: طارمی در تیم ایران به عنوان یک هوادار سرسخت بازی‌های رایانه‌ای شناخته می‌شود. او که با عزت اللهی هافبک تیم ایران کُری خوانی داغی داشت یک بار موفق شد با انتخاب یک تیم آسیایی دوست خود را که تیم رئال را انتخاب کرده بود شکست بدهد.

روزنامه A Bola همچنین به بالا بودن انتظارات از طارمی در تیم ملی هم اشاره کرده است.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۵
چه خبر مهمی!!!!!!! دستتان درد نکنه. همه مشکلات کشور حل شد.
سردار بهتره و هم جوان تره طارمی من همه بازیاش را دنبال می کنم فقط بلده پنالتی بگیره و شوت بزنه حتی تک به تکایی اسون را هم خراب می کنه ولی سردار هم سرعتش بهتره هم تکنیکش هر موقعه تکنیک ازمون را طارمی پیدا کرد اون موقعه بگید بهتره چون مهم ترین چیز تو فوتبال تکنیکه مثلا رونالدو اگر همتیمیاش خوب کار نکن اون هم نمی تومه گل بزن چون تکنیکش خوب نیست ولی مسی خودش توانایی دریبل عالی داره که تو زمان های سخت بدرد می خوره
طارمی اگر از حاشیه یه مقدار دوری کنه وتمرکزش رابیشتربه بازی وتمرینش معطوف کنه خیلی بیشتر رشدمیکنه ومحبوبتر میشه چون قابلیت پیشرفت داره.
اقای طارمی باید همان گونه که در پورتو بازی می کند بازی کند. ولی افسوس که لژیونر ها عموما کم فروشی می کنند در تیم ملی.
عجب خبر مهم و گره گشایی بود
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
وب گردی