بازدید 11805

فاضل میبدی: چرا مردم باید برنج خالی بخورند؟

وی ادامه داد: یکی از آقایان گفته بود که ما در مقابل آمریکا می‌ایستیم که عزت ما حفظ شود؛ سوال من این است که مگر عزت ما در مقابل امریکا ایستادن است؟ عزت ملت یعنی این که اقتصادی مستقل و پویا داشته باشد.
کد خبر: ۱۰۴۲۲۶۶
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۸ 24 March 2021

به گزارش تابناک به نقل از اعتماد آنلاین، عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم با انتقاد از صداوسیما برای دعوت مردم به ذلت می‌گوید که مغزهای متفکر از عرصه مدیریت کشور کنار گذاشته‌ شده و عده‌ای سودجو و رانتخوار با رنگ و لعاب ایدئولوژیک در راس کارها قرار می‌گیرند.

فاضل میبدی با انتقاد از صداوسیما برای دعوت مردم به ذلت گفت: خداوند در قرآن جامعه مطلوب را جامعه‌ای وصف می‌کند که هر زمان مردم اراده کردند، مایحتاج زندگی، بیش از نیاز آنها در دسترس‌شان باشد.

وی با اشاره به رویکرد دوگانه صداوسیما در ارتباط با وضعیت اقتصادی و معیشت مردم می‌گوید: صداوسیما برای برخورد با دولت صف طولانی مرغ را نشان می‌دهد که به واقع خجالت‌آور بوده و در شان ملت ایران نیست که در صف مرغ آن هم با قیمت بالا بایستند اما در مقابل برنامه می‌سازند که مرغ گران است، مردم نخورند.

فاضل میبدی همچنین تاکید کرد: صداوسیما مکرر درباره ناکارآمدی دولت برنامه پخش و بعد هم مردم را به قناعت و نخوردن دعوت می‌کند؟ این چه رویه سیاسی است که رسانه‌ای که باید ملی باشد، در پیش گرفته است.

عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم با تاکید بر ریشه‌های اقتصادی در وقوع انقلاب اسلامی تاکید کرد: یکی از مواردی که باعث شد انقلاب در ایران رخ دهد، مساله اقتصاد، معیشت مردم و فاصله طبقاتی بود که در جامعه وجود داشت و به تعبیر مرحوم امام، انقلاب اسلامی برای آبادی دنیا و اخرت مردم بود.

فاضل میبدی تاکید کرد: مردم ایران با این همه استعدادهای عجیب چرا باید ناچار به خوردن برنج خالی باشند در حالی که ملت‌های عقب افتاده‌تر زندگی بهتر و معیشت مناسب‌تری دارند.

وی افزود: تاریخ، تمدن، فرهنگ، استعداد و سخت‌کوشی ملت ایران اسباب سرافرازی است و تعجب می‌کنم که این خانم در صداوسیما بر چه اساسی سخن گفته است.

انتقادات تند روحانیِ اصلاح طلب: چرا مردم باید برنج خالی بخورند؟/جامعه ایران قارونی شده است نه قرآنی /صداوسیما مردم را به ذلت دعوت می‌کند

فاضل میبدی با اشاره به سخن پیامبر اسلامی مبنی بر این که «فقر کفرآفرین است»، تاکید کرد: فقر انواع فساد و فحشا را ایجاد می‌کند و با این شرایط جامعه ما قرآنی نیست، این جامعه قارونی است.

عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم با تاکید بر این که فقر و نداری مایه عزت نیست، خاطرنشان کرد: عزت این است که جامعه اقتصاد قوی داشته و عدالت اجتماعی در آن ملموس باشد و نابرابری طبقاتی در آن به چشم نیاید.

وی ادامه داد: یکی از آقایان گفته بود که ما در مقابل آمریکا می‌ایستیم که عزت ما حفظ شود؛ سوال من این است که مگر عزت ما در مقابل امریکا ایستادن است؟ عزت ملت یعنی این که اقتصادی مستقل و پویا داشته باشد.

فاضل میبدی با اشاره به این مساله که مغزهای متفکر از عرصه مدیریت کشور کنار گذاشته‌ شده‌اند، گفت: عده‌ای سودجو و رانت‌خوار را در راس کار گذاشته‌ایم و هر کس رنگ و لعاب ایدئولوژیک دارد، می‌گوییم تو بهتری و مدیر باش.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۱۹
انتشار یافته: ۱۹
آفرین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۴
چرا افرین ؟؟
چرا ایشون در برابر ظلمی که به مردم شده تا کنون فقط به همین سخنرانی های ملو اکتفا کرده ؟؟؟؟؟
گوشتو شما بخورید برنج ما
درود بر شرافت شمااین مملکت گران اداره میشود مثلا همین فیلم گاندو را ببینید به راحتی میشد این جاسوس را گرفت ولی بیخودی میپیچونند ملت بزرگ ایران باید غبطه زندگی عربها را بخورد این چه مملکت داری است میشود با هزینه ای بسیار کمتر به تکنولوژی هم دست یافت بدون مرگ بر این و آن گفتن و برای همه شاخ و شانه کشیدن
اتفاقا خیلی از همین به اصطلاح انقلابیون ثروتمندانی هستند که به مدد همین انقلاب مستضعفین مولتی میلیاردر شده اند اگر فقر خوب هست اقایان ثروتهای چند هزار میلیاردی را چرا جمع کرده اید
اگر مرغ ارزان بدست مردم برسد جیب آقا زاده های امریکا نشین پر نمیشود
اللهم عجل لولیم الفرج
اللهم فرج عن کل مکروب
اللهم اصلح کل فاسد من امور المسلمین
یک خانمی که مثلااستاد دانشگاه هم بوده به خودش جرات داده و اومده برای مردم تعیین تکلیف کرده
چون کارشناس فربه سیمای میلی اینطور تشخیص می دهند که ملت باید کمتر بخورند تا ایشان بتوانند بیشتر بخورند.
چون کفر نعمت .نعمت از کفت بیرون کند
برنج خالی که خوبه تو دعا کن همونو ملت بخورن
برنج خالی هم گران است
باز هم خدا رو شکر که یکی پیدا شد دو کلمه اعتراض بکنه.البته ما اقتصاد 18 دنیا هستیم و این ها مشکلات کوچیکی هستند
نگران نباش مردم دیگه برنج خالی هم نمی تونن بخورند.
ما با سیرانی مواجهیم که گرسنگان را برای تحمل گرسنگی نصیحت می کنند
این حرف 95 درصد مردم ایران است . همه چیز شده امریکا حال شما بگویید کدام کشور در خال فروپاشی هست ؟ اقتصاد در دست گروههای مافیایی است که صدا سیما برای آنها تبلیغ می کند ...
سلام با سخنرانی کار درست نمی شود جناب
بعضی از عزیزان همون برنج خالی هم نمی تونند بخورند
اقای اصلاح طلب. این سوال ها را از انی بپرس که برایش تبلیغ کردید و رای دادید. اصلا یکی باید این سوال ها را از خود شما اصلاحی ها بپرسد.
ماموشک خوب داشته باشیم
ماشین نه
غذانه
تفریح نه
سلامتی نه
نه
نه
نه






نهفقط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل
آخرین اخبار