بازدید 10143
۴

سیدجلال : AFC تیر آخر را به تیمهای ایرانی‌ زد

جای تعجب داد. متاسفانه دو بار در فینال آسیا حاضر شدیم، اما باید جا‌هایی بازی کنیم که برای ما سخت است. همه تیم‌های ایرانی مشکلات زیادی دارند. AFC تیر آخر را به ایرانی‌ها زد.
کد خبر: ۱۰۴۱۵۶۳
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۲ 18 March 2021

کاپیتان پرسپولیس می‌گوید جای تعجب دارد که بعد از دو بار حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا باید در هند به میدان بروند.

به گزارش تابناک ورزشی، سیدجلال حسینی بعد از پیروزی این تیم مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار کرد: خدا را شکر که بازی را بردیم. گفته بودم بازی سختی داریم. در نیمه اول خوب بازی کردیم و می‌توانستیم از موقعیت‌ها بهتر استفاده کنیم و بازی آسان‌تر شود، اما این‌طور نشد. نفت تیم جوان و جنگنده‌ای بود، اما خدا را شکر بازی را بردیم.

وی درباره پرداخت مطالبات بازیکنان این تیم از سوی باشگاه گفت: مدیریت تمام تلاش خود را می‌کنند. آقای سمیعی و صدری خیلی تلاش می‌کنند، اما مشکلات زیاد است و یک به یک پیش می‌روند.

کاپیتان پرسپولیس درباره میزبانی هند از بازی‌های گروه پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا گفت: جای تعجب داد. متاسفانه دو بار در فینال آسیا حاضر شدیم، اما باید جا‌هایی بازی کنیم که برای ما سخت است. همه تیم‌های ایرانی مشکلات زیادی دارند. AFC تیر آخر را به ایرانی‌ها زد.

حسینی درباره حواشی این دیدار و کارت‌های زرد و قرمز داور به بازیکنان این تیم اظهار کرد: هر دو تیم اعتراض می‌کردند. فشار بازی بالا بود. اگر می‌توانستیم از موقعیت‌ها بهتر استفاده کنیم، این اتفاق نمی‌افتاد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
آقا سید جلال، این AFC نیست که تیر آخر را به تیمهای ایرانی زده است. این مسئولین ایران هستند که با سیاست های نادرست خود تیر خلاص را یکی بعد از دیگری به تمام رشته های ورزشی زده اند و خواهند زد.
سید جان شما به همان قهرمانی اهدایی درلیگ قانع باشید اسیا برای شما حسرت است
هیج جا را نمی پسندید. امریکا و کانادا چطوره بروید مسابقه بدهید
آقاي حسيني AFCتير خلاص نزد اين از بي كفايتي مديران فوتبال ايران است.
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
وب گردی