بازدید 5205

جدال حساس نکونام - مجیدی در نخستین آزمون فرهاد

بلندترین قدم فرهاد مجیدی برای بازگشت به جمع دو مدعی بالای جدولی همین مسابقه است. جایی که استقلال اول از همه باید فاصله‌اش را با نزدیک‌ترین تعقیب کننده خود زیاد کند و اجازه ندهد فاصله‌ای با پرسپولیس و سپاهان کم شود.
کد خبر: ۱۰۳۸۹۵۴
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۲ 06 March 2021

جنجالی‌ترین دیدار نیم فصل اول، مصاف استقلال و فولاد بود. دیداری که در اهواز با شرایط خاصی برگزار شد و در نهایت با برتری فولاد همراه بود، اما حواشی آن مهم‌تر از نتیجه بود. حاشیه‌هایی که تا روز پایانی محمود فکری در استقلال گریبان او را گرفت و در نهایت سرمربی آبی‌پوشان جای خود را به فرهاد مجیدی داد.

فکری به خوبی می‌داند که تمام فشار‌ها و حواشی اطراف تیمش پس از شکست مقابل فولاد رقم خورد و شاید به دنبال جبران در دیدار برگشت بود. با این حال پس از توقف تیمش مقابل مس، جلسه فوری و شبانه هیئت مدیره او را مجبور به استعفا کرد و خیلی سریع هم فرهاد مجیدی جایگزینش شد. حالا استقلال باید با چهره‌ای جدید به مصاف فولاد و جواد نکونام برود و شاید فرهاد بتواند انتقام فکری را از نکونام بگیرد.

حالا با فراموشی تمام این مسائل، استقلال به دنبال روز‌هایی جدیدی است و نمی‌خواهد فرصت رقابت برای قهرمانی را از دست بدهد. شاید بلندترین قدم برای بازگشت به جمع دو مدعی بالای جدولی هم همین مسابقه باشد. جایی که استقلال اول از همه باید فاصله‌اش را با نزدیک‌ترین تعقیب کننده خود زیاد کند و اجازه ندهد فاصله‌ای با پرسپولیس و سپاهان کم شود. از طرفی فولاد هم شرایطی مشابه استقلال دارد و برای رقابت قهرمانی، ۳ امتیاز این بازی ۶ امتیازی را نیاز دارد. مسئله‌ای که باعث می‌شود حساسیت و احتمالاً جذابیت در مصاف استقلال و فولاد بالا برود.

مجیدی فصل گذشته زمانی که سرمربی استقلال بود بعد از بازی با فولاد پستی در صفحه شخصی‌اش علیه نکونام منتشر کرد و بازی امروز می‌تواند تحت تاثیر آن دیدار باشد و رویارویی این دو مربی جذابیت بازی را بیشتر خواهد کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار