بازدید 5424
۵

متوسط سرعت اینترنت موبایل در ایران به ۲۶ مگ رسید

متوسط سرعت دانلود اینترنت موبایل تا پایان نخستین ماه سال ۲۰۲۱ در ایران، ۲۶.۰۹ مگابیت‌برثانیه است که رتبه ایران را به ۸۵ از میان ۱۴۰ کشور می‌رساند.
کد خبر: ۱۰۳۵۵۶۲
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۹ 19 February 2021


به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، سرعت اینترنت از مواردی است که همواره برای کاربران دغدغه بوده و یکی از فاکتور‌های کیفی خدمات اینترنتی محسوب می‌شود. طبق اطلاعات وب‌سایت Speedtest که شاخص‌های جهانی اینترنت را در کشور‌ها بررسی می‌کند، تا ماه دسامبر سال ۲۰۲۰، متوسط جهانی سرعت دانلود اینترنت موبایل، ۴۷.۲۰ مگابیت‌برثانیه و متوسط جهانی سرعت آپلود اینترنت موبایل، ۱۲.۶۷ مگابیت‌برثانیه بود. در حوزه اینترنت ثابت نیز متوسط جهانی سرعت دانلود، ۹۶.۴۳ مگابیت‌برثانیه و متوسط جهانی سرعت آپلود ۵۲.۳۱ مگابیت‌برثانیه بود.

طبق آخرین آمار، تا ماه ژانویه ۲۰۲۱، متوسط جهانی سرعت دانلود اینترنت موبایل، ۴۶.۷۴ مگابیت‌برثانیه و متوسط جهانی سرعت آپلود اینترنت موبایل، ۱۲.۴۹ مگابیت‌برثانیه و تاخیر، ۳۷ میلی‌ثانیه است. در حوزه اینترنت ثابت نیز متوسط جهانی سرعت دانلود، ۹۶.۹۸ مگابیت‌برثانیه و متوسط جهانی سرعت آپلود ۵۱.۲۸ مگابیت‌برثانیه و تاخیر، ۲۰ میلی‌ثانیه است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۵
والا ما به سرعت 4 مگابیت هم راضی هستیم فقط یک ساعت یکبار قطع نشه و همه چی فیلتر نباشه
من با ایرانسل و همراه اول به ندرت بیش از از ۸ مگابیت بر ثانیه دانلود دارم
ایران ما یا ایران شما؟
سرعت کاربر در ایران متوسط کمتر از 4 مگابیت بر ثانیه است
این سرعت که speed test ثبت کرده مربوط به تست سرعت کاربران آگاه بر قضیه است که خودشان معمولا در بهترین شرایط این تستها را انجام داده اند.
سرعت کاربر را باید از اپراتورهای داخلی استعلام کنید.
احتمالا اینترنت نمایندگان مجلس بوده وگرنه ما که up to ۸ مگابیت تو این مدت بیشتر ندیدیم گاهی دلش خواسته شده ۱۶ مگابیت یا همون یک مگابایت
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات
وب گردی