بازدید 20416

وضعیت سفید گیلان پس از بارش شدید برف

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان با تقدیر از مشارکت فعالانه دستگاه‌های خدماتی و امدادی گیلان در پی بارش برف، گفت: در حال حاضر هیچ مشکلی در پایداری انرژی از جمله برق، گاز و آب مشترکان گیلانی وجود ندارد.
کد خبر: ۱۰۲۹۵۰۷
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۸ 21 January 2021
به گزارش تابناک به نقل از فارس، امیر مرادی با اشاره به آخرین وضعیت استان گیلان پس از بارش برف، اظهار کرد: بالای ۲۰ دستگاه خدمات رسان در گیلان برای ارائه خدمات عمومی به مردم در برف مشارکت داشتند.

وی با اشاره به میزان بارش برف در جلگه و ارتفاعات است، افزود: در بخش جلگه گیلان ۲۰ تا ۵۰ سانتی متر و در ارتفاعات بین ۵۰ تا ۱۰۰ سانتی متر برف باریده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان از باز بودن تمامی راه‌های اصلی و فرعی استان خبر داد و گفت: تمامی راه‌های فرعی در ارتفاعات استان نیز با هماهنگی‌های متمرکز صورت گرفته در مرکز استان نیز باز هستند.

مرادی از پایداری انرژی در استان خبر داد و افزود: تمامی آب، برق و گاز مشترکان در سراسر استان وصل هست گرچه در مقطعی شاهد قطعی برق در برخی نقاط استان بودیم.

وی از همکاری و مشارکت فعالانه تمامی دستگاه‌های امدادی و خدماتی استان به جهت اینکه مردم با کمترین مشکل در برف اخیر روبرو شدند نیز تقدیر کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان
آخرین اخبار
وب گردی