بازدید 7074

ادارات اصفهان با یک‌ساعت تأخیر کار‌خود را آغاز‌می‌کنند

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: فعالیت دستگاه‌های اجرایی به جز خدمات‌رسان و امدادی در روز دوشنبه با یک ساعت تاخیر در بعضی از شهرستان‌های استان اصفهان آغاز می‌شود.
کد خبر: ۱۰۲۷۱۲۶
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۷ 10 January 2021

به گزارش تابناک به نقل از فارس، منصور شیشه‌فروش با اشاره به آلودگی هوای اصفهان اظهار داشت: فعالیت دستگاه‌های اجرایی به جز خدمات‌رسان و امدادی با یک ساعت تاخیر در ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه در بخش مرکزی و کوهپایه شهرستان اصفهان، بخش مرکزی نجف‌آباد، بخش مرکزی شاهین‌شهر و شهرستان‌های مبارکه، خمینی شهر، لنجان، فلاورجان و برخوار روز دوشنبه آغاز می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: انجام خدمات به صورت دورکاری برای کارکنان دارای بیماری‌های زمینه‌ای و آسیب‌پذیر با موافقت مدیر مربوطه انجام می‌شود.

وی با اشاره به اطلاعیه شماره ۲۵ کارگروه هماهنگی شرایط اضطرار آلودگی هوای اصفهان برای روز دوشنبه بیان کرد: با توجه به استمرار پایداری هوا، کاهش دما و افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش میدان دید بخصوص در ساعات اولیه روز، عدم فعالیت کوره‌های تولید گچ و آجر، کاهش فعالیت صنایع آلاینده، ممنوعیت تردد خودروها، کامیون‌ها، اتوبوس‌ها و موتورسیکلت‌های دودزا و فاقد معاینه فنی، عدم انجام عملیات عمرانی، فعالیت‌های معدنی، خاکبرداری، سوزاندن ضایعات و هرگونه فعالیتی که منجر به تشدید آلاینده‌ها توصیه می‌شود.

شیشه‌فروش خاطرنشان کرد: به عموم در کاهش سفر‌های غیرضروری شهری، عدم استفاده از خودرو‌های شخصی، استفاده از ماسک، عدم فعالیت‌های بدنی در فضا‌های باز و رعایت الگوی مصرف گاز توصیه جدی می‌شود و مردم هرگونه اخبار مرتبط با تخلف‌های مرتبط با آلودگی هوا را به تلفن ۱۳۷ شهرداری و ۱۹۰ بهداشت و اداره محیط زیست اطلاع‌رسانی کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان
وب گردی