بازدید 6759

شاگرد طلافروشی، دزد مغازه صاحبکارش بود

کد خبر: ۱۰۲۷۱۱۳
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۱ 10 January 2021

شاگرد ۲۴ ساله مغازه طلافروشی، سناریوی سرقت دو کیلو طلا را از صاحبکارش طراحی و اجرا کرد.

به گزارش خراسان، روز ۳۰ آذرماه امسال صاحب یک مغازه طلا فروشی هراسان به پلیس آگاهی کرمان مراجعه کرد و از سرقت مقدار زیادی از طلاهای مغازه اش در زمان تعطیلی بازار خبرداد. پس از ثبت اظهارات و شکایت شاکی، پرونده‌ای در این زمینه تشکیل و به دستور کارآگاه سرهنگ حسن پور (رئیس پلیس آگاهی کرمان ) تحقیقات ویژه برای رسیدگی به این پرونده آغاز شد.

با حضور ماموران در بازار مظفری شهر کرمان مشخص شد از این واحد طلافروشی حدود دو کیلوگرم طلا به سرقت رفته است که در این خصوص کارآگاهان ضمن جست و جو در محدوده و معابر اطراف این طلافروشی، محل وقوع سرقت را نیز با ریزبینی واکاوی کردند.

در ادامه با رصدهای اطلاعاتی، مدارک مستدلی از دست داشتن فردی به هویت معلوم در این سرقت به دست آمد و در ادامه مشخص شد این فرد که قبلا شاگرد مغازه طلافروشی بوده به احتمال خیلی زیاد در این سرقت دست داشته است که ماموران مخفیگاه این سارق را شناسایی و متهم را طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

این متهم ۲۴ ساله در بازجویی های پلیس اعتراف کرد که با نقشه و سناریوی از قبل طراحی شده ، حوالی ظهر سی ام آذر ماه و در زمان تعطیلی بازار طلافروشان شهر کرمان به کمک یک کلید ساز، دست به سرقت زده است و طلاهای سرقتی را نفروخته است.

سردار ناظری فرمانده انتظامی کرمان در این زمینه گفت: با دستور مقام قضایی، ماموران در بازرسی از منزل این متهم ۲۹ قطعه طلای سرقتی به وزن دو کیلوگرم و به ارزش۲۰ میلیارد ریال کشف کردند که بر اساس اعترافات متهم، فرد دیگری نیز که با او در انجام سرقت همکاری داشت، شناسایی و دستگیر شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست