بازدید 13119
۱

حادثه رانندگی در آبادان به مرگ سه نفر منجر شد

کد خبر: ۱۰۲۶۴۳۸
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۵ 07 January 2021

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی آبادان گفت: برخورد موتورسیکلت با یکدستگاه خودرو در روستای تنگه شهرستان آبادان موجب مرگ سه نفر و مصدوم شدن سه نفر دیگر شد.

به گزارش میزان، امین منصور گفت: این حادثه چهارشنبه شب در جاده روستا‌های تنگه ۲ به سمت تنگه سه آبادان بین یکدستگاه خودروی سواری پژو با موتورسیکلت رخ داد.

وی با اشاره به اعزام سه دستگاه آمبولانس به محل حادثه گفت: کارشناسان فوریت‌های پزشکی پس از ارایه خدمات اولیه درمانی به مجروحان، جهت ادامه روند درمانی مصدومان این سانحه را با آمبولانس به بیمارستان‌های شهید بهشتی و ۱۷ شهریور آبادان منتقل کردند.

منصور با بیان اینکه مجروحان وسایل نقلیه مذکور همگی مرد بوده و بین ۱۰ تا ۳۴ سال سن داشتند افزود: در این تصادف ۲ نفر از مجروحان به علت شدت مصدومیت در دم جان باختند و مصدوم دیگر نیز پس از انتقال به بیمارستان آبادان و با وجود تلاش کادر درمان جان خود را از دست داد.

اورژانس پیش بیمارستانی دانشکده علوم پزشکی آبادان با بهره گیری از ۳۰ پایگاه امدادی فعال شهری و جاده‌ای به صورت ۲۴ ساعته خدمات فوریت‌های پزشکی به مردم شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان ارایه می‌دهد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
عکس مربوط به آبادان نیست
آبادان اصلا کوه نداره
برچسب منتخب
# نمایشگاه کتاب # خداداد افشاریان # سد قیز قلعه سی # جلفا # ورزقان
وب گردی