بازدید 11677

عوامل زیبایی هتل‌ها چه هستند

در کنار این موارد بخش خدمات نظافتی و هتل داری اغلب کمتر مورد توجه قرار می گیرد. در حالی که هتل زیبا و شیک که استاندارد های نظافتی و بهداشتی در آن رعایت نمی شود، به هیچ عنوان مطلوب مسافران نمی باشد.
کد خبر: ۱۰۲۵۷۳۵
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵ 04 January 2021

هتل ها امروزه در بسیاری از شهر های جهان بخصوص در مقاصد گردشگری توریست ها طراحی و ساخته می شوند. بسیاری از طراحان و سرمایه گذاران در این بخش سعی دارند تا خاص ترین و جذاب ترین ایده را برای ساخت هتل به اجرا در بیاورند. شیک بودن فضای بیرونی هتل و فضاهای داخلی و اتاق ها و همچنین تجهیز مجموعه به بهترین و مناسب ترین تجهیزات برای جلب رضایت مشتری از اقدامات دیگر در این زمینه است. در کنار این موارد بخش خدمات نظافتی و هتل داری اغلب کمتر مورد توجه قرار می گیرد. در حالی که هتل زیبا و شیک که استاندارد های نظافتی و بهداشتی در آن رعایت نمی شود، به هیچ عنوان مطلوب مسافران نمی باشد. بنابراین خدمات نظافت هتل فرآیند های مهمی هستند که باید مورد توجه مالکین هتل ها قرار گیرند.

در این بین نظافت مکانیزه هتل به کمک تجهیزات نظافتی مانند زمین شوی صنعتی و ترولی نظافتی نسبت به استفاده از روش های دستی می تواند نتایج به مراتب بهتری را به همراه داشته باشد. تجهیزات مکانیزه نظافتی سریع، موثر و دقیق عمل می کنند و هدف شما برای نظافت بی نقص هتل را تضمین می نمایند.

شرکت ابراهیم ارائه دهنده با سابقه تجهیزات نظافتی بهترین و با کیفیت ترین دستگاه ها را برای نظافت هتل ارائه می کند. این شرکت انواع مختلف تجهیزات نظافتی شامل تجهیزات ساخت داخل و دستگاه های وارداتی از برند های معتبر اروپا را تامین می نماید. پر فروش ترین تجهیزات نظافتی و خوش ساخت ترین آنها توسط شرکت ابراهیم به بسیاری از صنایع و کارخانجات، هتل ها و مراکز تجاری تحویل شده است.

مشاهده محصولات نظافت صنعتی از سایت شرکت ابراهیم: ebrahim.ir

تماس با کارشناسان برای دریافت مشاوره: 87184-021

شستشوی زمین با اسکرابر

شستشوی سطوح کف در هتل

لابی ها و راهرو های هتل ها محل تردد روزانه مسافرین و پرسنل هتل می باشد. سطوح کف این بخش ها بعلت تردد افراد بطور روزانه نیازمند نظافت و شستشو است. این آلودگی ها می تواند حسی منفی و ناخوشایند را در مسافران ایجاد نمایند. ضمن اینکه آلودگی ها با رفت و آمد به سایر بخش ها و حتی اتاق ها منتقل می شود. از این جهت باید گفت نظافت کف در هتل بخش مهمی از خدمات نظافتی می باشد. معمولا با توجه به وسعت هتل ها و ضرورت شستشوی روزانه کف، استفاده از تی نمی تواند نتیجه مطلوب را به همراه داشته باشد. امکان سر خوردن افراد و انتشار آب آلوده در محیط اشکال دیگر استفاده از تی برای شستن کف در هتل می باشد. اما دستگاه زمین شوی صنعتی بعلت عملکرد مکانیزه و سریع گزینه مناسب برای شستشوی کف به شمار می آید. زمین شوی شما را از شستشوی دشوار، زمان بر و خسته کننده کف به کمک روش دستی بی نیاز می کند. این دستگاه بصورت مکانیزه سطوح کف را شستشو می دهد و از دو مخزن جداگانه برای نگهداری آب تمیز و کثیف بهره می برد. زمین شوی صنعتی به جهت عملکرد مکانیزه و انجام همزمان فرآیند شستشو و خشک کردن سطوح کف بسیار کاربردی و مفید عمل می کند. در هتل ها این دستگاه مورد نیاز است و شستن کف لابی و بخش های دیگر را آسان می نماید. زمان شستشو با این دستگاه بسیار کمتر شده و همزمان با نظافت سطح افراد می توانند در محیط تردد کنند.

کفسابی زمین با اسکرابر

براق کردن سطوح کف با پولیشر

زیبایی سطوح کف اولویت مهم هر هتلی به شمار می آید. اما به هر حال به دلایل مختلف زیبایی و تمیزی کفپوش لابی و راهرو ها کاهش پیدا می کند. شستشوی کف یک راهکار مهم در این زمینه است که در بخش قبل به آن پرداخته شد اما کفسابی و جلادهی به سطح سنگ و سرامیک کف اقدام دیگری است که باید مد نظر قرار گیرد. سنگ و سرامیک جرم گرفته در بخش های لابی و حتی پارکینگ ها به مرور ظاهر کدر و ماتی پیدا کرده و نیاز به جلادهی دارند. دستگاه پولیشر صنعتی با بهره مندی از برس چرخان عملیات کفسابی را به سرعت انجام می دهد. سرعت چرخش برس پولیشر تا ۲ الی ۳ هزار دور بر دقیقه است و بنابراین جلادهی با این دستگاه به بهترین نحو انجام می گیرد.

نظافت محوطه با سوییپر صنعتی

نظافت پارکینگ و محوطه هتل با سوییپر

جمع کردن آلودگی ها از محوطه های وسیع با روش دستی دشوار و زمان بر است و نیاز به یک دستگاه مکانیزه برای چنین کاربرد هایی احساس می شود. گستردگی فضای بخش هایی از هتل ها مانند محوطه بیرونی و پارکینگ به گونه ای است که تجهیزات نظافتی سوییپر برای رفع نیاز نظافتی آن بخش ها ضرورت دارند. سوییپر صنعتی دو برس کناری دارد که آلودگی ها را سطوح کف جمع می کند. برس مرکزی غلطکی نیز در بخش مرکزی زیر دستگاه تعبیه شده تا آلودگی های جمع شده به داخل مخزن پرتاب شوند. سوییپر صنعتی بصورت مکانیزه قادر است تا آلودگی ها را جمع کرده و در حین حرکت رو به جلو سطح را نظافت کند. این دستگاه در مدل های دستی و سرنشین دار بسته به وسعت محیط قابل استفاده است. مزایای مهم دستگاه سوییپر صنعتی سرعت و بازدهی بالا، کاهش چشم گیر نیاز به نیروی خدماتی، کاربری آسان، مقاومت بالا در برابر آسیب های احتمالی و ساخت بر طبق استاندارد های نظافتی و ایمنی می باشد.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار