بازدید 4679

افشای رابطه نامشروع همسر دوم رییس‌جمهور آفریقای جنوبی با محافظش+عکس

کد خبر: ۱۰۲۵۱۱
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۸۹ - ۲۰:۰۵ 05 June 2010

جاکوب زوما رییس جمهور افریقای جنوبی که چندی پیش مراسم ازدواج با همسر پنجم خود را جشن گرفت با مشکل تازه‌ای در زندگی خصوصی خود روبرو شده و آن هم افشای رابطه نامشروع همسر دومش با یکی از محافظانش است.

به گزارش شبکه ایران به نقل از روزنامه دیلی‌تلگراف با اینکه "نومپللو انتولی زوما" همسر دوم زوما پیش از این اعلام کرده است که بیست و یکمین فرزند رییس‌جمهور آفریقای جنوبی را چندی بعد به دنیا خواهد آورد اما گزارش‌ها حاکی از آن است که این موضوع که آیا واقعا جاکوب زوما پدر واقعی آن کودک است به شدت مورد تردید قرار گرفته است.

دیلی‌تلگراف در گزارش خود آورده است که روزنامه ایلانگا که به زبان زولویی (زبان منطقه‌ای در جنوب این کشور) منتشر می‌شود از دریافت نامه‌ای خبر داده که از سوی یکی از اعضای نگران خانواده پرجمعیت زوما ارسال شده و در آن افشا کرده است که یکی از سه همسر فعلی زوما با فریب همسرش با فیندا تومو یکی از محافظان جناب رییس‌جمهور رابطه نامشروع برقرار کرده است.

این روزنامه همچنین خاطرنشان کرده است که با افشای این موضوع محافظ مورد نظر اقدام به خودکشی کرده، اما پلیس آفریقای جنوبی از اظهارنظر در این خصوص خودداری کرده است.

دیلی‌تلگرف در ادامه آورده است که زوما روز شنبه از سفر رسمی خود به هند به کشور بازگشت، سفری که در آن همسر دوم و مورد اتهامش در این موضوع را با خود به همراه برده بود و پس از بازگشت نهایت خشم خود را از این اظهارات اعلام کرده است.

یک منبع نزدیک به دفتر ریاست جمهوری آفریقای جنوبی اعلام کرده است که این اظهارات کاملا نادرست بوده و برای شرمسار کردن زوما در آستانه رقابت‌های جام جهانی فوتبال طراحی شده است.

دفتر ریاست جمهوری آفریقای جنوبی نیز در بیانیه‌ای تصریح کرد: این گزارش‌ها به عنوان قسمتی از تلاش‌های بدخواهانه متداوم برای تخریب شان رییس‌جمهور آفریقای جنوبی و خانواده‌اش مطرح شده است.
زوما 68 ساله تاکنون 5 بار ازدواج کرده و چندی پیش نیز افشا شد که وی از رابطه نامشروع

ا دختر یکی از دوستانش که اکنون مسئول ارشد برگزاری جام جهانی در آفریقای جنوبی است، صاحب فرزند دیگری شده است.
وی در جریان دیدار از انگلیس با انتقاد از روزنامه‌های این کشور که وی را فردی دارای "عقده‌های جنسی" توصیف کرده بودند، تاکید کرد که فرهنگ کشورش باید مورد احترام قرار گیرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی