بازدید 10044

برگزاری مراسم سالگرد حاج قاسم سلیمانی در عمان

مراسم بزرگداشت سالگرد سردار حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش، همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علی‌ها شامگاه پنج شنبه در سفارت جمهوری اسلامی ایران در مسقط برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۲۵۰۶۱
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۹ - ۰۲:۲۶ 01 January 2021
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، در این مراسم که با حضور سفیر، اعضای سفارت و نهاد‌های جمهوری اسلامی ایران در عمان و جمعی از ایرانیان مقیم همراه با قرائت دعای کمیل برگزار شد، علی نجفی سفیر جمهوری اسلامی ایران در سخنانی ضمن برشمردن برخی از صفات و ویژگی‌های آن شهید عزیز، یادش را گرامی داشت.

سفیر جمهوری اسلامی ایران راز ماندگاری نام و یاد سردار دل‌ها را علاوه بر رشادت‌ها و دلاوری‌های ایشان، بخاطر صفات شخصی برجسته‌اش همچون اخلاص و فروتنی و رفتار نیک با مردم و همچنین معامله با خدا دانست.

سفیر جمهوری اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به راهبرد جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با تروریسم افزود؛ اگر نبود جان فشانی آن شهید بزرگوار در مبارزه با تروریسم و افراط گرایی، الان ما شاهد گسترش این پدیده شوم و خطرناک در سراسر منطقه بودیم.

نجفی ضمن تبیین مولفه‌های مادی و معنوی قدرت ملی، ارزش‌ها و آرمان‌های دینی و ملی را زمینه ساز اقدامات بی بدیل شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش برشمرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی