بازدید 33393

چندصدهزار عضو جدید اینستاگرام AFC با گزارش عادل

با ورود عادل فردوسی پور به قطر و پخش شدن خبر گزارش زنده او روی تصاویر زنده مسابقه فینال، چند صد هزار نفر که عمدتا ایرانی هستند، این صفحه کنفدراسیون فوتبال آسیا در اینستاگرام را فالو کرده اند.
کد خبر: ۱۰۲۲۰۹۹
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۳ 18 December 2020

طی روز‌های گذشته شایعات فراوانی پیرامون توافق عادل فردوسی‌پور تهیه‌کننده، مجری و گزارشگر محبوب صدا و سیما با مسئولان AFC برای انجام گزارش بازی از طریق صفحه فارسی کنفدراسیون فوتبال آسیا در اینستاگرام مطرح شده بود که سرانجام شب گذشته فردوسی‌پور به این خبر واکنش نشان داد و آن را تایید کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، براساس هماهنگی‌های انجام شده، ویزای دوحه برای فردوسی‌پور صادر شده بود و وی بامداد امروز با پروازی که البته با ۳۰ دقیقه تاخیر نیز همراه بود، تهران را به مقصد دوحه ترک کرد تا بتواند پس از گذراندن مقدمات حضور در دوحه و انجام تست کرونا، مهیای گزارش دیدار حساس فینال روز شنبه لیگ قهرمانان آسیا میان پرسپولیس ایران و اولسان کره جنوبی شود.

این دیدار روز شنبه از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه الجنوب قطر برگزار خواهد شد. گفته می شود با ورود عادل فردوسی پور به قطر و پخش شدن خبر گزارش زنده او روی تصاویر زنده مسابقه فینال، چند صد هزار نفر که عمدتا ایرانی هستند، این صفحه کنفدراسیون فوتبال آسیا در اینستاگرام را فالو کرده اند.

چندصدهزار عضو جدید اینستاگرام AFC با گزارش عادل

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۲
خوب آقای فروغی ماند و مدارش
بهترین گزارشگر ایران عادل فردوسی پور. من هم حتما این صفحه را فالو می کنم
محبوبه محبوب خیلی
با اینکه باخت تیم دردونه بابا مسعود یعنی پیروزی هیچ اهمیتی واسم نداره ولی دوس دارم با صدای عادل برد اولسان را نگاه کنم و لذت ببرم، کاش بشه حداقل از یکی از شبکه های اچ دی خارجی مثل بین اسپورت با گزارش عادل پخش بشه و حال این میثاقی گرفته بشه، یاشاسین تراختور
از اینستا میبینم درود بر عادل
عادل عزیز ماست خوشحالیم دوباره گزارش می کنی
عادل عزیز و دوست داشتنی
حق به حقدار میرسه،درود بر عادل،همه ی فوتبالدوستان باید فالو کنند.
محبوبه عادل جان
خبری خوش برای طرفداران عادل
خبری بد برای انسانهای بد دل
درود بر بزرگ مرد. فوتبال ایران عادل دوست داریم
ترور شهدای هسته‌ای بوسیله دشمن خارجی و ترور شخصیتهای داخلی بوسیله به ظاهر مدیران داخلی. همین که حذف رو سیاست میدونید اشتباهه و دارید گل به خودی میزنید، چیزی که دشمن میخواد. ای کاش قانون حیف و میل شخصیتها رو هم میداشتیم. بیاید پویش حمایت از عادل رو راه بندازیم. جالب اینجاست مشاور فروغی میگه عادل تو زمین سیاست عربستان و afc بازی میکنه. یا نمیدونی سیاست چیه یا هنوز امثال عادل و فروغی رو نشناختی مشاور جان. البته که جای تعجب نداره.
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی