بازدید 84589

بهاره رهنما توجیه کرد یا عذرخواهی؟!

صحبت‌های بهاره رهنما در مسابقه نمایش خانگی، موجی از واکنش‌های منفی را به دنبال داشته است.
کد خبر: ۱۰۱۹۶۹۴
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۶ 07 December 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از روزنامه خراسان، انتشار بریده ویدئویی از مسابقه «شام ایرانی» به میزبانی بهاره رهنما، در فضای مجازی حاشیه‌هایی برای این بازیگر به وجود آورده و واکنش‌های انتقادی فراوانی را به دنبال داشته است. او در بخشی از مسابقه تصمیم می‌گیرد جلسه خواستگاری نمایشی ترتیب بدهد و نقش جاری را بازی کند. بهاره رهنما در این نمایش در واکنش به درخواست شیربها از سوی شهرزاد کمال‌زاده می‌گوید: «دخترای امروزی سر و وضعشون نیکول کیدمنه، طرز فکرشون لُر.»

پس از انتشار این ویدئو، مخاطبان و به ویژه قوم لُر واکنش‌های منفی گسترده‌ای به صحبت بهاره رهنما نشان دادند و آن را توهین به این قومیت دانستند. این بازیگر با انتشار پوستر فیلم قدیمی «دختر لر» در اینستاگرامش نوشت منظورش از «لر» این فیلم بوده و روی قدمت آن تاکید داشته است. این توضیح باعث نشد حواشی تمام شود و موج انتقادها به دلیل عذرخواهی نکردن این بازیگر شدت گرفت. رهنما با انتشار پست دیگری صحبت‌های خود را تکرار و تاکید کرد که قصد توهین به قوم لر را نداشته است. او همچنین گفت که از سوی عده‌ای تهدید به قتل، اسیدپاشی و آدم‌ربایی شده و این مسئله را از طریق پلیس فتا پیگیری کرده است.

دیروز فریبرز عرب‌نیا با انتشار پستی به این حواشی واکنش نشان داد و ضمن دلجویی از قوم لر، نوشت: «باشد که آن دسته از همکارانم که به هنگام دهان باز کردن کم می‌اندیشند و پر می‌گویند با پوزش خواستن از هم‌میهنان عزیز لر، خطای خویش را گردن بگیرند.»

نماینده مردم لردگان در مجلس هم با هشتگ سلبریتی بی‌سواد در توئیتی نوشت: «اصالت را نه می‌توان خرید و نه می‌توان ادا درآورد و نه می‌توان با بَزک و دوزک ظاهری بهش رسید.»

بهاره رهنما همچنین دیروز در گفت وگو با آخرین خبر لرستان ، مدعی شد در این نمایش، نقش یک «خواهرشوهر کم عقل» را بازی می کرده و آنچه که گفته، عقاید او نیست و به قصد ضایع کردن عروس آن جملات را گفته است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۲
در انتظار بررسی: ۱۱۲
انتشار یافته: ۴۹
نمایندگان لر باید از این خانم شکایت کنن
پاسخ ها
موسوی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
با سلام و احترام زیاد تحویل نگیرید ایشون کسی نیستند که بخوان به عزیزان هموطن لر ما توهین کنن.باید به ایشون و دیدگاه بدشون تاسف خورد که جایگاه خودش رو تومملکتمون نمی دونه.در ضمن عذر خواهی ایشون چیزی از گستاخی شون کم نمی کنه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
این بدبخت فقط یه بازیگر پرحرفه ... اون جماعت برنامه ساز و کارگردان و تدینگر و بازنگری و .... هیچکدوم یعنی عقلشون نرسیده ...
سبوس برنج شمال
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
امیدوارم

خداوند همه ما رو به راه راست هدایت فرماید
خانم پروفسور بحاره رحنما همیشه فقط توجیه می کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
این بدبخت فقط یه بازیگره ... دیواری کوتاهتر از اون ÷یدا نکردند
ناشناس
| Germany |
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
جناب پروفسور! بهاره درسته
کلا بازیگر یا باید هنر بازیگری داشته باشه یا باید قیافه داشته باشه یا تیپ درست درمونی داشته باشه یا لااقل شعور.
البته برخی ها را الکی بزور و با سفارش مشهور کرده اند واسه این وقتا که با یک اشاره جنجال بپا کنن.
کاش بجای توجیه، ایشون شجاعت عذرخواهی داشت. ولی افسوس!
آخه این چه توضیح مسخره ایه!
کاملا بجاست که مردم پیگیر عذرخواهی این خانوم بشن اما دقت کردین این خانوم رهنما دقیقا موقعی که خوزستان و بوشهر رو سیل گرفته و مردم همه هست و نیستشون رو اونجا از دست دادن باید بیاد و این چیزا رو بگه؟! جالب نیست که سوتی این افراد هم بصورت کاملا اتفاقی!!! همراه با وقایع مهم دیگه هست. راستی داستان تغییر جنسیت فروتن چی شد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
داستان محمدرضا فروتن خیلی وقته تکذیب شده
این بیسواد چه جوری شده بازیگر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
شما بیسوادی که فکر میکنی بازیگران فیلسوف هستند !
فهلا كه خودش ظاهرش رو به زور شبيه نيكول كيدمن كرده
این شخص ناچیز تر از از آن است که به گفته هایش توجه کرد
نباید کلمه لر را به کار میبرد تا موجب رنجش هوطنان خونگرم لرستانی بشود ولی درمورد طر ز تفکرات دختران امروزی بیراه نمیگوید این دختران مثلا فردا میخواهند خانه بخت بروند وشوهرداری وبچه داری کنند
فضای تهدید و ارعاب حتی در فضای مجازی باید توسط مدعی العموم پیگیری شود و خفت گیران و باج گیران و زورگویی های مجازی که فضا را برای عملیاتی کردن هر ناهنجاری اجتماعی را در شهرها اغاز میکند باید کنترل و با اعمال قانون های سلبی و جریمه های سنگین و....سد نمود ؛ این خانم بازیگر حتی به عمد هم اشتباه کرده باشد نظر خودش میباشد و در همان فضا باید عذر خواهی کند یا نظرش را اصلاح کند یا ....ولی فرد دیوانه ای که تهدید به اسید پاشی و کشتن و ....میکند حتما باید دستگیر شده و تحت مراقبت های ویژه درمانی قرار گیرد ؛ چه بسا که علت بسیاری از خفت گیریها و زور گیری های داخل شهر بوده باشد ؛ وجود این افراد ضد اجتماعی برای جامعه واقعا خطرناک میباشد ؛ دلیلی بر اعمال زور و تهدید توسط افراد بدون صوابط قضایی و مدارک قانونی جرم میباشد و خطرناک............در ضمن بهتره این اقایون ضامن دار به دست و اسید به دست را به جبهه های نبرد برای مقابله با تروریست ها که شمشیر و اسلحه به دست هستند بفرستید تا ببینند تهدید یک زن کاری ساده ولی مقابله با جلاد ها سخت میباشد.
اصلا بهاره رهنما یه اشتباهی کرده باشه ...
یعنی از بین اون جماعت تصویربردار و صدابردار و نور÷رداز و کارگردان و تدوینگر و برنامه ساز و .... هیچکی عقلش نرسیده این جمله رو حذف کنند ....
یعنی کلهم داریم به فنا میریم ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
عجب
متاسفم برای بهاره رهنما. متاسفم واقعا.
یاوه گو -رهنما نیستی -بیراهه ای
یک نفر بی اصالت نمی تواند راجع به یک قوم با اصالت اظهار نظر نماید
هرطور و از هرجهت مقایسه میکنم میبینم حتی اسم نیکول کیدمن هم برای دهان ایشان خیلی زیاد است
شما به بزرگی خودتون ببخشید.
فردی بیسواد که با پول شوهر در حال بلوف و بازی زشت خود است
آقای ابوطالب شما باید پاسخگو باشین!! پله های ترقی را با عنوان ارزشی بودن طی کردین و باز هم مثل سال 88 که خود را اصولگرای طرفدار آقای ... معرفی کردین، قالب تهی کردین!!!! چرا در تدوین حذف نکردین!!! لابد احساس کردین خنده اور و درآمدزاست!! راستی از شبهای مافیای شما چه خبر؟؟؟ بازی که رواج دروغگویی و ریاست و صد البته انجام آن حرام است! حتمن میدانین که در اصل بازی با آلت مختصه صورت میگیرد و نقش ها را هم میدانید که اسمشان را تغییر دادین! از نقش ساقی و کشیش تا نقش خدا!! (نعوذبالله) راستی چه شد که شما وارد این ورطه شدین؟؟ درآمد یا کلا طرز فکرتون آمریکایی شده!!!ً!
سلام بهاره رهنما باید عذر خواهی کن توهین به قوم لر کر ه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
خودش متولد دهات اطراف اراک هست، احتمالا یادش رفته یا شناسنامه اش رو المثنی!
وقتی سیمای میلی یک عده بی هنر را بجای هنرمند به جامعه قالب می کند باید انتظار چنین حرف های سخیفی هم از دهان فردی از این گروه از بی هنران داشت. ضمن اینکه قوم لر اصیلترین قوم ایرانی هستند که ریشه در هزاره های تاریخ این سرزمین دارند و با حرف سخیف این فرد از اصالتشان کاسته نمی شود.و هموطنان لر هم ارزشی برای این یاوه گویی ها قایل نیستند و ارزشی ندارد که پوزش بخواهد یا نخواهد زیرا کلا در نزد لرها فاقد ارزش شخصیتی است.
خانم رهنما و هموطنان لر ایران همه عزیزند وبزرگوار لذتی که در گذشت هست در انتفام نیست
جهانا مگر‌ کور گشتی و کر به روبه دهی جای شیران نر
____________________________
این خانم نامحترم و بی‌سواد که بلد نیست با چهار کلمه یک انشاء درست حسابی در حد اول ابتدایی بنویسن چطور می تونن در باره‌ی اصیل ترین قوم ایران نظر بده ؟ ایران در هر زمانی قوم لر رو داشته .
در زمان حمله کردن اسکندر مقدونی لر ها به فرماندهی آریو برزن در
تنگ پیرزال ( واقع در کهگیلویه کنونی) دلیرانه کشته شدن و جون دادن تا ایران زنده بمونه.
در زمان حمله مغول ها لر تنها نژادی بود که از لرستان تا کهگیلویه بویراحمد تسلیم نشد و در مقابل مغول ها جنگید و نگذاشت که مغول به خاک دلیران پا بذاره.
هنوز صد سال‌ از جنگ تامرادی های غیور با نیروهای محمد رضا شاه نگذشته و تمام سربازان محمد رضا شاه رو در هم شکستن .
لر تا بوده غیرت داشته پس لطفا حرف دهنتو بفهم .
خانم نا محترم مواظب حرف زدنتون باشید چون کفش های لری هم از شما اصالت بیشتری دارن.
التماس تفکر
بهاره خانم فقط میتونم بهت بگم برات متاسفم
درحمله ی مغول هابه ایران تیمورخان ب سرزمین لرستان امروزی آمدولی یک زن لر،پای اورالَنگ کرد که تیمورخان ب تیمورلَنگ معروف شد لریعنی شجاعت، لریعنی غیرت، تمام ایرانی هابه لرها مدیون هستند.
مالُرهامرزنشین نبودیم مرزها آنقدرعقب آمدندکه به ماتکیه کردند
با سلام، بنده طرفدار خانم رهنما نیستم و دلیلی هم ندارد که باشم، اما از حق و عدالت و انصاف باید دفاع کرد. اولاً، آن برنامه که برنامۀ زنده و آنلاین نبوده، بلکه فیلمِ ضبط شده بوده است. پس، همانطور که سایرِ کاربرانِ محترمِ تابناک هم در کامنتهایشان گفته اند، چرا از میانِ آن همه عوامل و دست اندر کارانِ برنامه، یکی شان اقدام به حذف آن جمله نکرده است تا اصلاً این حواشی ایجاد نشود؟ و حالا هم که ایجاد شده است، چرا هیچکس مسئولیت نمی پذیرد و اجازه می دهند که تمام کاسه کوزه ها بر سر یک خانم بازیگر شکسته شود؟ ثانیاً، وقتی این خانم به هر دری می زند و به هر وسیله ای چنگ می زند تا بگوید قصدش توهین به جماعتِ لُــر نبوده، باید حرفش را پذیرفت. اگر ایشان می گفت حالا من یک حرفی زده ام، مگر چه شده و چه اتفاقی افتاده است؛ البته قضیه کاملاً فرق می کرد. ولی ایشان که این گونه نگفته است و مدام تأکید دارد که قصد توهین نداشته است. چرا نباید از او بپذیریم و اصرار داشته باشیم که حتماً و قطعاً او را متهم و محکوم کنیم؟! بعضی دوستان می گویند چرا ایشان بجای توجیه، عذرخواهی نمی کند؟ خب اگر عذرخواهی هم کند همین گروه فردا می گویند دیدی گفتیم توهین کرده؟ اگر توهین نکرده پس بابتِ چه چیز عذرخواهی می کند؟!
به نظر من کارگردان وتهیه کننده وبخصوص نویسنده مقصره اونا خواستن که گفته بشه وگرنه حذفش میکردند .اینا چند بار چک میکنند کور بودند وکر بودند بعدشم نیکول کیدمن چه ربطی به تو بازیگر درپیتی داره .
امثال ایشان بیش از همه مروج فرهنگ هایی هستند که اسباب لطمه به فرهنگ و منش دختران و پسران ایرانی شده است
باسلام من یه دختر لر هستم.دختری که حاضر نیستم انگ و برچسبی به جوامع انسانی بویژه اقوام ایران عزیز بزنم، چون یک خانواده گسترده با نگرش و ذهنیت های متفاوت ولی عاشق همدیگه هستیم،و کوروش بزرگ،آریوبرزن نیک اندیش و بانو بی بی مریم شجاع و . . . پیشینه ما هستند و همین ما را بس.این صحبت بهاره رهنما رو نشان از عقب ماندگی فکری و فرهنگی ایشان و عدم بلوغ شخصیتی میدانم که با پول خود را پولدار و بزرگ نما کرده ولی متاسفانه تهی از ثروت و ثروتمندی هستند.
به امید ایرانی یکدل
این شام ایرانی یک کپی مسخره وسطح پائین از برنامه بفرمائید شام من وتو است هرچند آن هم کپی از یک شبکه المانی است. در این شام ایرانی فقط خانه ها ولباس ها های این خانم های تازه به دوران رسیده را نشان میدهد که با پول امثال آقای امامی دزد واختلاسگر به اینجا رسیدند.
عجب چيزايي را جدي مي گيريد؟
اين مطالب ارزش پرداختن به آنها را نداره
سلام . نتیجه بها دادن بیش از حد به این سلبریتیهایی بی شخصیت همین میشه که مقصر اصلیش صدا و سیما و خود ما هستیم .
من یک شمالی هستم اما دوستهای لر زیادی دارم که همشون باشخصیت و با معرفت هستند .
شخصیت آدم به پول و بزک کردن نیست...
فرق نمیکنه لر لرستان باشی بویراحمد ممسنی ویا اصلا لرنباشی وقتی که اصالت و ریشه همه ما ایرانیهاست پس نباید در مورد این بی احترامی سکوت کنیم
بازیگر؟؟!! ایهاالناس اینا بازیگر نیستن بازیگر اونقدر فرهنگ داره اونقدر سواد داره ک ب نوزاد هم احترام میزاره حقوقشو رعایت میکنه این خو دخترای لر رو مسخره کرد هر کسی ک ب کسایی بی احترامی میکنه در واقع ب خودش بی احترامی کرده
به نظر من باید مردم لر از ایشون شکایت کنم تا بقیه هم به سزای عمل شوم برسن
هیچ کس حق ندارد به هر قومیتی درهرکجای ایران عزیز توهین کند وهرکس در هر پست یا مقامی که باشد باید مجازات ازطریق قانون بر علیه او انجام شود درود بر تمام ملت شریف ایران
والله که راست گفته بهاره رهنما.
عقاید مسخره و عقب افتاده رو باید مسخرهرکرد تا دست بردارن از عصر حجر
رسانه ها خودشان دارن به این موضوع دامن میزنند وکشش میدن واذهان عمومی وخصوصا هموطنان لر را خدشه دارمیکنند
گذشت اون زمانی که هنرپیشه ها و بازیگرهای ایرانی خودشان دارای فهم و شعور و علم بودن و می توانستن بد و خوب را تشخیص بدن و کارگردان و نویسنده را نیز راهنمایی می کردن
تو حرف نزن
من یکی تا عمر دارم نمیبخشمت
این برنامه پخش زنده نبوده. اون خانوم حالا اشتباه یا نادونی یا بی دقتی کرده یه حرف نادرست زده، آیا کارگردان برنامه تبعات انتشار همچی حرفی رو نمی دونه؟ به راحتی تو تدوین می تونست این تیکه رودربیاره و به اون خانوم هم تذکر بده. انگار برنامه سازان دوست دارند با این حاشیه ها برنامه هاشون سر زبون بیفته.
یک آدم احمق اومده به قوم بزرگ لر توهین کرده هیچ کسم ککش نمیگزه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار