بازدید 47926
۹

توقف عروسی با ۲۰۰ مهمان در یکی از ۷ شهر فوق قرمز

با دستور دادستان شهرستان ترکمن، از ادامه برگزاری عروسی در یکی از روستا‌های این شهرستان جلوگیری و داماد بازداشت شد.
کد خبر: ۱۰۱۹۴۶۴
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۸ 06 December 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، مزیدی دادستان شهرستان ترکمن گفت: مراسم عروسی، امشب در روستا‌های این شهرستان با حضور حدود ۲۰۰ مهمان که بیشترشان اهالی همان روستا هستند در حال برگزاری بود که با گزارش بهداشت و نیروی انتظامی، دستور توقف عروسی صادر و برگزارکننده مراسم هم بازداشت شد.

دادستان شهرستان ترکمن با اشاره به اینکه پیش‌تر بار‌ها درباره برگزاری مراسم عروسی در شرایطی که شهرستان از وضع قرمز هم فراتر رفته است، هشدار داده بودیم تأکید کرد: در برخورد با کسانی که سلامتی خودشان و دیگران را نادیده بگیرند تعلل نمی‌کنیم.

وی افزود: برای متخلفان به اتهام تهدید علیه بهداشت عمومی و نقض مصوبات ستاد مقابله با کرونا، پرونده قضایی تشکل می‌شود.

امروز رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان هم در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا اعلام کرد: وضعیت شهرستان ترکمن از قرمز هم فراتر رفته و جزو ۷ شهرستان بحرانی کشور در شیوع بیماری کروناست.

یک ماه پیش بود که داماد آق قلایی چند روز پس از مراسم عروسی خود بر اثر کرونا، جان خود را از دست داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۹
واقعا" یه عده چقدر گوش درازند آخه
دقیقا در دوهفته پیش در یکی از تالارهای شهرستان بندرگز شهر نوکنده عروسی برگزار شد که نه نفر از اقوام داماد مبتلا به کرونا شده اند که یکی از عموی ها داماد سه روز پیش به رحمت خدا رفت و بقیه نیز در بستر بیماری می باشند .
با سلام
یاد سریال ارتش سری افتادم گاهی اوقات ما ایرانیها را باید فقط با مسلسل آرام کرد چون نمیخواهیم بفهمیم در آن سریال 2 سرباز آلمانی فراری را همراه با هلندی که آنها را پناه داده بود اس اس ها به خط کرده و همه را به رگبار بستند گاهی اوقات لازم است تمامی افرادیکه در این جشن بودند را اعم از زن و مرد و پیر و جوان و بچه و بزرگ برای چندماه به زندان افکنده تا بفهمند که بابا با اینکار مثل قاتلها عمل میکنید.
عامووووو چرا نمیفهمین واقعا عروسی نگیرید می‌رسد چرا انقدر بی فرهنگ شدید آقا خانم ک نامزدی و عقد ی دندون سر جیگرت بذار هی کشته پشته کشته واقعا یه آتلیه کوفتی رفتن میعرضه ک بخوای عزیزهات کرونا بگیرن بمیرن یک لحظه فکر کن پدر مادر خودت تو همون عروسی کرونا بگیره بمیره واقعا میعرضه عروسی بگیری اوووف دیگه چجوری بهتون بفهمونن بابا وضع خرابه داریم میمیریم شما بفکر آرایشگاه و لباس عروس آتلیه ای یکم درک تون ببرید بالا
آخه پس این چه آماریه که همش اعلام می شه که گلستان وضعیت نارنجی!!!
حماقت شاخ و دم ندارد
پیشگیری قطعا موثره.اما داماد بیچاره شب اول عروسی در بازداشتگاه منصفانه نیست.فقط متوسل میشیم به خشونت و تهدید.نمیشد مثلا هزار ماسک یا چند ملافه بیمارستانی جریمه بشه؟از کجا معلوم تو بازداشتگاه متهم یا مجرمین به کرونا نباشه.تست که ندارن.
کسی که عروسی میگیره و کسی که تو این مجلس شرکت میکنه همون بهتر که بمیره جهان به آدمای کودن نیازی نداره.
الان اهواز همسایه ما از 6 عصر تا الان 12 شب عروسی مختلط گرفته و انگار دیسکو هست و آلودگی صوتی و کسی هم برخورد نمیکند .
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی