بازدید 15637
۱

محرومیت ۵ مربی فوتبال به اتهام فساد و تبانی

کد خبر: ۱۰۱۵۰۶۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۲ 14 November 2020

در پی حواشی جنجالی چندماه اخیر برسر مبارزه با فساد در فوتبال، اخبار جدیدی درباره محرومیت چند مربی شاغل در لیگ برتر و همچنین لیگ یک منتشر شده است.

به گزارش تابناک ورزشی، طی روزهای گذشته خبر محرومیت مادام‌العمر یک مربی شاغل در لیگ یک روی خروجی سایتها قرار گرفت و حتی اسم فرهاد کاظمی به عنوان مربی مورد نظر منتشر شد که توسط وکیل این سرمربی و همچنین باشگاه بادران که کاظمی سرمربی‌اش است تکذیب شد.

روزنامه ایران ورزشی در شماره امروزش به جزئیات جالبی از این ماجرا اشاره کرده و نوشته است: گویا چند مربی قرار است به زودی از سوی کمیته اخلاق محروم شوند. نکته جالب این است که در بین این مربیان که ظاهراً تعدادشان به ۵ نفر می‌رسد ۲ مربی در لیگ برتر حضور دارند و دیگر مربیان در لیگ‌های یک و حتی ۲ مشغول به کار هستند. هم مربیان باتجربه حضور دارند و هم جوان‌ها. البته نه جوان‌هایی که یکی، ۲ فصل اخیر سرمربی شده‌اند، بلکه مربیان جوانی که حتی سرمربیگری در لیگ برتر را حتی در مقطعی کوتاه، تجربه کردند.

به هر حال دلیل این محرومیت هم این بار نه بحث دلالی است و نه پول گرفتن از بازیکن برای آمدن به تیم‌هایشان. ظاهراً این بار کمیته اخلاق معتقد است این ۵ مربی در رقم خوردن برخی نتایج به صورت غیرقانونی نقش داشتند و به اصطلاح با زد و بند به دنبال تغییر نتیجه بودند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
یکی از این مربیان فراز کمالوند است که به تیمهایی که در کورس قهرمانی هستند و یا کاندیدای سقوط پیشنهاد فروش امتیاز می دهد...اگر نتایج و شرایط بازی های تیم های تحت هدایت این نامربی را مرور کنید حتما به یک نتیجه میرسید.
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان
وب گردی