بازدید 9066

تعمیر گوشی موبایل و تبلت با ثبت سفارش آنلاین در وب سایت تخصصی مای تعمیر

تعمیر موبایل یکی از دغده‌های جدید کاربران بوده که باعث کسب درآمدهای غیرمعقول برای افراد سودجو شده است. این کار باعث کلافگی و سردرگمی کاربران گشته است. هم اکنون با توجه به عدم سازماندهی تعمیرکاران ماهر در کشور و همچنین عدم امکان شناسایی افراد خبره از تازه کار برخی مشکلات برای مردم به وجود آورده است.
کد خبر: ۱۰۱۴۹۹۷
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰ 14 November 2020

تعمیر موبایل یکی از دغده‌های جدید کاربران بوده که باعث کسب درآمدهای غیرمعقول برای افراد سودجو شده است. این کار باعث کلافگی و سردرگمی کاربران گشته استهم اکنون با توجه به عدم سازماندهی تعمیرکاران ماهر در کشور و همچنین عدم امکان شناسایی افراد خبره از تازه کار برخی مشکلات برای مردم به وجود آورده است

برخی از مشکلات پیش روی کاربران برای تعمیرات گوشی هوشمند وجود دارند عبارت است از:

  • عدم وجود یک تعمیرکار ماهر:

تعمیرات موبایل یکی از دغده‌های جدید کاربران بوده که باعث کسب درآمدهای نامشروعی برای افراد سودجو شده است. این کار باعث کلافگی و سردرگمی کاربران گشته است. شاید برای شما نیز پیش آمده است بعد از خرابی یک گوشی هوشمند خود آن را به چندین و چند تعمیرگاه برده‌اید و در پایان نتیجه درستی حاصل نشده است حال آنکه باز شدن گوشی در تمام این تعمیرگاه‌ها خود به خرابی موبایل شما می‌افزاید. پس چه بهتر که از ابتدا یک تعمیرکار حرفه‌ای برای موبایل خود پیدا می‌کردید که بدون مشکل و نگرانی گوشی را در دست تعمیر قرار می‌دادید.

  • عدم ضمانت تعمیرات انجام شده: 

  • بعد از تعمیر گوشی هوشمند گاهی معمولاً تعمیرکاران هیچ گونه تضمینی جهت کارکرد قطعه جدید و یا گوشی تعمیر شده به شما نمی‌دهند و گاهاً این موضوع به دلیل استفاده از قطعه نامرغوب در گوشی شماست. 
  • عدم استفاده از قطعات مرغوب:

  •  مشکل بعدی که در روند تعمیرات موبایل‌ها وجود دارد عدم اطمینان در تعویض قطعات فعلی خراب شده با قطعه ارجینال جدید است. هم اکنون قطعات مختلفی با کیفیت‌های مختلف برای تلفن‌های هوشمند وجود دارد و با توجه به عدم آشنایی شما با کیفیت قطعات موجود در بازار ممکن است تعمیرکار از یک قطعه کم کیفیت و نامرغوب برای تعمیر گوشی موبایل شما استفاده کند.
  • عدم توجه به حریم خصوصی کاربر: 

  • با توجه به این که موبایل یک وسیله شخصی است و در حافظه موبایل تصاویر و اطلاعات شخصی و... وجود دارد چنانچه به یک تعمیر کار اطمینان نداشته باشید ممکن است برای شما مشکل ساز شود.
  • دستمزدهای کذایی: 

  • با توجه به نبود یک قانون و معیار محاسبه قیمت تعمیر گوشی موبایل، برخی تعمیرکاران قیمت‌هایی زیاد و بالایی از کاربران دریافت می‌کنند.
  • طولانی شدن زمان تعمیر:

  •  تعمیرگاه‌ های کوچک معمولاً با توجه به کمبود نیروی کار و همچنین نداشتن موجودی کالای زیاد در برابر تنوع اجناس گاهی هفته‌ ها برای تأمین یک کالا و در پایان تعمیر گوشی خراب شده شما زمان صرف می‌کنند.

تعمیر گوشی موبایل و تبلت با ثبت سفارش آنلاین در وب سایت تخصصی مای تعمیر

با توجه موارد گفت شده هم اکنون تعداد بالایی از کاربران ترجیح می‌دهند گوشی خود را به یک مرکز مجهز با اطمینان بالا جهت تعمیر موبایل خود ارجاع دهند. کارشناسان ما در مای تعمیر از صفر تا صد خدمات گوشی موبایل را به صورت حرفه‌ای ارائه خواهند داشت و تمامی قطعات استفاده شده در گوشی هوشمند شما از بهترین نوع و ارجینال می‌باشد. مای تعمیر (www.mytamir.ir) یک سایت تخصصی تعمیرات موبایل و گوشی‌های هوشمند است که شامل یک تیم قوی هستند که با سال‌ها تجربه در حوزه تعمیرات تخصصی موبایل با به همراه داشتن تمامی ابزار های لازم و مجهز بهترین امکانات لازم جهت تعمیر گوشی شما را ارائه می‌دهد. تمامی هزینه‌ها و دستمزد و قطعات مصرفی با بهترین هزینه در نظر گرفته می‌شود تا کمترین فشار به کاربر نهایی وارد شود.

تعمیر گوشی موبایل و تبلت با ثبت سفارش آنلاین در وب سایت تخصصی مای تعمیر

مای تعمیر چه کمکی به شما خواهد کرد؟

تمامی خدمات تخصصی تعمیرات موبایل، تبلت تحت نظر حرفه‌ای‌ترین متخصصین انجام خواهد شد این خدمات شامل تعویض و ترمیم ال سی دی گوشی‌ها، تعمیر درگاه هدفون موبایل، تعمیرات درگاه شارژر گوشی، تعمیر و تعویض باتری گوشی، تعمیر دکمه‌ های گوشی، مشکلات مربوط به گوشی خاموش، تعمیر نرم افزاری و فلش کردن و آپدیت گوشی‌های موبایل و تبلت برای تمامی مدل ‌های گوشی هوشمند شامل اپل، سامسونگ، هوآوی، نوکیا، ال جی سونی، اچ تی سی، لنوو، شیائومی و سایر گوشی ‌های موبایل و تبلت ‌ها.

مای تعمیر کسب بالاترین رتبه مشتری مداری و رضایت کاربر

هدف تیم مای تعمیر ارائه کمک‌های اولیه تعمیرات گوشی موبایل و تعمیر و تعویض ال سی دی گوشی سامسونگ و اپل و نوکیا و سایر گوشی‌های هوشمند و همچنین تعمیرات تخصصی گوشی می‌باشد. مای تعمیر با حذف واسطه مشتری را به صورت مستقیم به تعمیر کار و کارشناس ارجاع می‌دهد در این روش در سریع‌ترین زمان ممکن مشکل دستگاه شما عیب‌ یابی و برطرف خواهد شد. تمامی قطعات مصرفی در مای تعمیر دارای گارانتی کامل می‌باشد.

مراحل انجام سفارش در مای تعمیر چگونه است؟

ثبت سفارش تعمیرات گوشی موبایل در مای تعمیر به سادگی انجام می‌شود. بعد از ثبت سفارش خود در سایت مای تعمیر و یا تماس با کارشناسان ما در مورد خرابی گوشی هوشمند شما سوالات مورد نیاز پرسیده شده و برآورد اولیه هزینه انجام می‌شود و بعد از آن گوشی خود را به نزدیک‌ترین شعبه ما تحویل داده تا در سریع‌ ترین زمان ممکن مجدد برآورد قیمت دقیق انجام شده و تعمیرات گوشی صورت گیرد و مجدد موبایل را درب منزل تحویل خواهید گرفت.

تعمیر گوشی موبایل و تبلت با ثبت سفارش آنلاین در وب سایت تخصصی مای تعمیر

سخن آخر:

تیم تخصصی مای تعمیر شامل اعضای خبره و باتجربه با به همراه داشتن ابزار های حرفه‌ای ارائه دهنده صفر تا صد خدمات تعمیرات گوشی هوشمند و تعویض ال سی دی و سایر تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری گوشی هوشمند و تبلت بوده که علاوه بر مراجعه حضوری به صورت آنلاین ثبت سفارش می‌گیرد. برای ثبت سفارش شما می‌توانید با شماره تماس ۰۲۱۴۴۴۹۸۱۷۳  و یا وب سایت ما به نشانی www.mytamir.ir تماس حاصل نمائید

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست