بازدید 6000

رئیس‌جمهور کره‌جنوبی با «بایدن» گفتگو می‌کند

دفتر رئیس‌جمهور کره‌جنوبی اعلام کرد که «مون جائه این» قرار است فردا پنجشنبه با «جو بایدن» مدعی کُرسی ریاست جمهوری آتی آمریکا تلفنی گفتگو کند.
کد خبر: ۱۰۱۴۵۹۵
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۱ 11 November 2020
به گزارش تابناک به نقل از مهر به نقل از خبرگزاری رویترز، دفتر «مون جائه این» رئیس‌جمهور کره‌جنوبی امروز چهارشنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که قرار است فردا پنجشنبه وی با «جو بایدن» مدعی پیروزی در انتخابات سوم نوامبر ۲۰۲۰ در آمریکا به صورت تلفنی گفتگو کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، خبرگزاری یونهاپ نیز در خبری اعلام کرد که رئیس جمهور کره جنوبی امروز چهارشنبه در نشستی با حضور دیپلمات‌های سابق و کارشناسان امور خارجه، مسائل مرتبط با انتخابات آمریکا را مورد بحث و بررسی قرار داده است.

این در حالیست که «کانگ کیونگ وا» وزیر خارجه کره جنوبی که ۲ روز پیش به آمریکا سفر کرده بود، از دیدار خود با تعدادی از سناتور‌های دموکرات خبر داد.

وزیر خارجه کره جنوبی پیشتر در سخنانی گفته بود: هنوز خیلی زود است که پیش بینی کنیم دولت جدید آمریکا کار‌ها را به چه صورتی انجام خواهد داد، اما انتظار نداریم که دولت بایدن به سیاست صبر استراتژیک در برابر کره شمالی که در دوران اوباما وجود داشت؛ بازگردد. از طریق صحبت‌هایی که چند نفر از نزدیکان جو بایدن داشته اند متوجه شده ایم که وی قصد ندارد به این راهبرد برگردد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی