بازدید 12942

افتتاح مرحله نخست طرح انتقال آب خلیج فارس به کرمان

وزیر صمت: انتقال آب خلیج فارس به کرمان یادگاری ارزشمند برای نسل بعد است.
کد خبر: ۱۰۱۳۱۷۳
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۸ 05 November 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان، وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: انتقال آب خلیج فارس به کرمان یادگار ارزشمندی برای نسل های بعد است و باید استفاده بهینه آب به صورت جدی مورد توجه باشد.

علیرضا رزم حسینی در نشست مشترک با استاندار کرمان و مجمع نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی افزود: اجرای طرح انتقال آب خلیج فارس به استان کرمان یک اتفاق نادر است و نمونه جدی و عملی شعار ما می‌توانیم محسوب می‌شود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه امروز در جنگ‌ اقتصادی قرار داریم تاکید کرد: تنظیم بازار و کاهش مشکلات مردم در دستور کار این وزارتخانه قرار دارد و کالاهای اساسی از جمله برنج به بازار در روزهای اخیر وارد می شود.

استاندار کرمان هم گفت: طرح انتقال آب به استان کرمان یک رویداد تاریخی است که برای بخشهای مختلف استان برکات زیادی خواهد داشت.

علیرضا رزم حسینی دیشب برای افتتاح مرحله اول انتقال آب خلیج فارس به مجتمع معدنی گل گهر با استقبال جمعی از مسئولان وارد شهرستان سیرجان شد.

طرح انتقال آب خلیج فارس و اتصال مخزن ۴۵هزار مترمکعبی خط آب خلیج فارس به سایت آبی گل‌گهر امروز پنجشنبه توسط رئیس جمهوری و با حضور وزیر صمت از طریق ویدئوکنفرانس به بهره برداری می رسد.

طرح انتقال آب خلیج فارس به مجتمع گل گهر سیرجان، مس سرچشمه و چارد ملو یزد با مشارکت بخش خصوصی در مدت سه سال انجام شده است که مرحله اول آن امروز پنجشنبه به بهره برداری می رسد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
وب گردی