بازدید 5360

سارق خانه‌های محله افسریه دستگیر شد

کد خبر: ۱۰۰۸۱۸۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۵ 10 October 2020

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری پسری خبر داد که علاوه بر سرقت منزل، کارت عابر بانک شاکی را به پدرش برای مصرف تحویل داده بود.

به گزارش مهر، سرهنگ کارآگاه علی کنجوریان در تشریح این خبر گفت: بیست و هشتم اردیبهشت ماه پرونده‌ای با موضوع سرقت منزل از کلانتری ۱۵۶ افسریه به پایگاه ششم پلیس آگاهی ارجاع شد.

وی بیان داشت: شاکی اظهار داشت، بیست و هفتم اردیبهشت در نبود من سارق یا سارقان از طریق پنجره آشپزخانه وارد منزلم شده و یک سری اموال با ارزش که اکثراً ارزش معنوی برایم داشت و یک عدد کارت عابر بانک که رمزش آن هم بر روی آن نوشته بودم سرقت کرده‌اند.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران در ادامه گفت: کارآگاهان هنگام رسیدگی به پرونده متوجه شدند از عابر بانک شاکی برای خرید استفاده شده است که با ردگیری دستگاه پذیرنده کارآگاهان موفق شدند تصویر فردی که از کارت عابربانک شاکی استفاده کرده را به دست بیاورند.

وی افزود: با کشف اولین سرنخ کارآگاهان با بررسی تصویر به دست آمده و پی جویی از ساکنان محل استفاده کارت موفق به شناسایی فرد مظنون می‌شوند و با هماهنگی قضائی متهم دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل می‌شود.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی با اشاره به اینکه اولین متهم پرونده به نام امیر دستگیر و در بازجویی‌ها پلیسی، گفت: کارت عابربانک را از پسرش به نام علی گرفته و در جریان مسروقه بودن آن نبوده است که با معرفی پسر خود کارآگاهان با هماهنگی قضائی او را دستگیر و به جرم سرقت اعتراف کرد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: هر دو متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست