بازدید 17187
۲

جزئیات سقوط سنگ ۱۰ تنی از ارتفاعات ماکو

رئیس اداره آتش‌نشانی ماکو در استان آذربایجان غربی گفت: سقوط سنگ ۱۰ تنی در ماکو خسارت جانی نداشت.
کد خبر: ۱۰۰۷۳۸۴
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۷ 06 October 2020

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، حامد محمدزاده در تشریح چگونگی روی دادن این حادثه اظهار کرد: در پی بارش‌های مداوم باران در چند روز اخیر در ماکو، متاسفانه شب گذشته ۱۴ مهر قطعه سنگی بسیار بزرگ از ارتفاعات ماکو سقوط کرد و باعث تخریب خیابان و حیات منزل شد. این سنگ از ارتفاع زیادی از کوه کنده شده و با سقوط در پشت بیمارستان قدس ماکو پس از برخورد با خیابان و حیاط در پشت نرده‌های حفاظ بیمارستان از حرکت ایستاد. در زمان سقوط این سنگ هیچ خودرویی در مسیر عبور نبود و در نتیجه خسارتی در پی نداشت و آسیبی هم به فردی وارد نشد.

 

به گفته رئیس آتش‌نشانی ماکو در آذربایجان غربی قسمتی از کف خیابان بر اثر سقوط این سنگ که بیش از ۱۰ تن وزن داشت تخریب شد و حیاط یک کارواش نیز دچار خسارت شده است. محمدزاده با اشاره به اینکه هر سال بر اثر بارش باران سقوط قطعاتی از سنگ از ارتفاعات باعث وارد شدن خسارات به منازل مردم در زیر کوه و صخره‌های سنگی می‌شود، افزود: از مردم انتظار داریم در این فصول سال از پارک کردن خودروهای خود زیر کوه‌های سست و رفت و آمد در این مسیرها جدا خودداری کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۲
در جاده هراز و قبل از شنگلده از تهران به سمت آمل یک صخره عظیم با سطح اتکای خیلی سست درست بالای جاده قرار گرفته است، خیلی هم واضح بوده و برای تشخیص آن زحمتی نیاز ندارد، یعنی باید منتظر سقوط آن بروی چند خودرو و عزادار شدن تعدادی از هموطنانمان خدای ناکرده باشیم تا بجنبیم و بعد بگوییم که غافلگیر شدیم!!
اگه اونجا آدم بود له میشد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست