بازدید 11196
۸

پس از هجوم طرفداران استقلال؛ الکاف دی‌اکتیو کرد!

حساب شخصی داور عمانی در اینستاگرام بسته شد!
کد خبر: ۱۰۰۵۶۳۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۱ 28 September 2020


به گزارش تابناک به نقل از ایلنا، تیم فوتبال استقلال تهران در بازی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا باقضاوت احمد الکاف، داور عمانی به مصاف پاختاکور ازبکستان رفت و با نتیجه دو بر یک شکست خورد.

استقلال درحالی نتیجه این بازی را واگذار کرد که یک پنالتی واضح به نفع آبی پوشان اعلام نشد و اشتباه واضح او سبب شد تا نتیجه بازی به سود نماینده ازبکستان به پایان برسد.

پس از پایان این بازی هواداران تیم استقلال تهران به صفحه اینستاگرام الکاف هجوم بردند و اعتراض خود را به او بیان کردند. با گذشت نزدیک 48 ساعت پس از این بازی مراجعه به صفحه اینستاگرام الکاف نشان می‌دهد او تصمیم گرفته برای دور ماندن از حواشی حساب کاربری خود را غیرفعال کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۸
آبرو که نداریم، همون نداشته رو هم بیشتر ببرید. حالا نمیگن گلی که استقلال زد روی سوت اشتباه داور بود. دیگه خود پیمان یوسفی هم اشاره کرد.
نمایش فرهنگی
حالا مثلا پنالتي ميگرفت چي ميشد؟
واقعا بازيكنان استقلال توان دو نيمه اضافي بازي كردن رو در وقتهاي اضافه رو داشتند؟؟؟ اونا كه كلا قدرت بدني كم آورده بودن
متاسفم
من خودم تاجی هستم .ولی خوب که حذف شد با این بدن های نا اماده وهزار مشکل ریز ودرشت ممکن بود مرحله بعد نتیجه بد تری بگرفت.
اين هجوم نشانه حفظ منافع ملي نيست بلكه نشان از روحيه قانون گريزي دارد چون بالاخره ايشان بعنوان داور به درست يا غلط انتخاب شده اند و بايد از طريق رسمي پيگيري نمود نه با رفتارهاي غيرقانوني و مهاجم البته همين افراد هستند كه عادت دارند همه چي را با زور حل كنند از چراغ قرمز رد ميشند اعتراض كني بهت فحش ميدن - سبقت از راست ميگيرن بهش چيزي بگي بهت فحش ميدن - در شب با نور بالا توي چشم راننده روبرو ميان بهش چيزي بگي باز هم فحش ميدن . الي آخر
تیمشون کلا از برکت کرونا با یه برد اونهم جلوی تیم دوم رقیب از بین ۳ تیم دوم شده و افتضاح بازی کرده و جلوی پاختاکور یه خطای بیخود داور براشون گرفت که گل کردن حالا معلوم نیست دنبال چی هستن!!! اگر سالها بجای این هجومهای زشت دنبال پذیرش اشکالات و اصلاح بودید الان حال و روزتون این نبود!
بوته ی گُل نچیده ای باقی نذاشتیم. وقتی مملکتی رو از فرهنگ باستانی خودش منع کنید و با فرهنگ غالب جهان امروز که همون فرهنگ غربی هست بجنگید و تبدیل‌ به تابو کنید نتیجش همین بی فرهنگی عمومی جوانان میشه. باز خوبه اون قدیمی ها هنوز خرده فرهنگی از قدیم داشتند و به یچه هاشون کمی انتقال دادند.وای بحال نسل بعدی که اینها قراره پدر و مادراشون باشن.
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
آخرین اخبار
وب گردی