بازدید 8844
چگونه از پذیرایی منزل تا سالن باشگاه ورزشی را متناسب با فضای تزیین کنیم؟

انتخاب کاغذ دیواری؛ از طرح اسپرت تا کلاسیک

کد خبر: ۱۰۰۵۴۵۲
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۰ 11 October 2020

امروزه کاغذ دیواری ها به عنوان زیباترین و شیک ترین دیوار پوش ها از طرفداران بی شماری در سراسر دنیا برخوردار بوده و تنوع طرح و کیفیت در این کالا همه را مجزوب خود کرده است .

کاغذ دیواری را چگونه انتخاب کنیم

تنوع طرح کاغذ دیواری در هزاران طرح و رنگ به سبک های ،کلاسیک ،اسپرت ،سه بعدی ،مدرن ، ساده و طرح های طبیعت ، مناظر , گلهای ریز و درشت و طرح های داماسک و مراکشی و خطوط منظم و نامنظم هندسی معمولی و سه بعدی و ... هر یک برای مکان های مختلفی از جمله اتاق خواب ، نشیمن ، اتاق پذیرایی ، سالن پذیرایی ، آشپزخانه و سرویس های بهداشتی و کلیه مکان های اداری و تجاری و سالن های ورزشی و باشگاه‌ها و ...

 

تست مجازی طرح کاغذ دیواری

شرکت آرتار دکور طی یک گام موثر در تست کاغذ دیواری برای قسمت های مختلف دکور خانه مانند در صفحه نخست سایت خود این امکان را به مشتری میدهد تا مشتری کاغذ مورد علاقه خود ( مانند کاغذ دیواری سه بعدی یا کاغذ دیواری های کلاسیک و گلدار ) را در دکور های مختلف خانه مانند پشت تلوزیون و پذیرایی و اتاق خواب و بخش اداری تست کند که مراحل تست آن بسیار ساده است و کاربر می تواند دکور مورد نظر خود را در سایت انتخاب کرده و روی گزینه تست در طرح های کاغذ دیواری کلیک کرده تا نمونه شبیه سازی شده را مشاهده نماید .

فقط باید به این نکته اشاره کرد که طرح ها به صورت مجازی است و به علت ناقص بودن عکس کاغذ طرح دقیق تشکیل نمیشود ولی اصل طرح کامل میباشد . جهت تست این امر کافیست تا اسم آرتار دکور را سرچ کرده و از سایت ما دیدن فرمایید .

جالب است که بدانید حتی برای فضاهای ورزشی مثل باشگاه های بدنسازی یا محیط های حرفه ای ورزش هم کاغذ دیواری و پوستر متناسب با فضای ورزشی وجود دارد.

پوستر دیواری ورزشی با طرح های جذاب برای باشگاه های ورزشی و یا علاقمندان به ورزش‌های بدنسازی یا فوتبال و همچنین متدهای مختلف دیگر. مجموعه کاغذ دیواری ورزشی برای همه سلیقه ها بهترین پوستر های سه بعدی ورزشی را ارائه میدهد. طرفدار کدام تیم ورزشی یا ورزش مورد علاقه شما چیه؟ با پوستر کاغذ دیواری ورزشی میتونید به علایق تون نزدیک تر بشید. پوسترهای دیواری شخصیت های فوتبالی ، پوستر دیواری ورزش های رزمی و آبی و بدنسازی ، پوستر های دیواری حرکات موزون و ورزش های هوازی و ایروبیک.

جنس انواع کاغذ دیواری

معمولا بیشتر مشتریان سوالات زیادی درباره مقایسه کاغذ دیواری و نقاشی ساختمان و اینکه جنس و ماندگاری کدام بهتر است می پرسند ما در ادامه این مقاله توضیحاتی راجب جنس کاغذ دیواری ارائه میدهیم

کاغذ دیواری ها در تنوع مختلفی از جنس ها تولید و عرضه می شوند که با گذشت سالها از تولید اولین کاغذ دیواری ها و پیشرفت علوم انواعی از با کیفیت ترین جنس کاغذ دیواری ها تولید شده که معایب کاغذ دیواری های قدیمی را نداشته و موجب جذب حشرات نمی شوند ما در ادامه شما را با جنس کاغذ دیواری ها آشنا می کنیم تا بتوانید با آسودگی بهترین جنس کاغذ دیواری ها را برای هر مکانی انتخاب و نصب نمایید .

کاغذ دیواری ها معمولاٌ به صورت دولایه که لایه زیرین و لایه رویی یا یک روکش ،لایه های آن را تشکیل می دهند .کاغذ دیواری ها با داشت مشخصات کامل فنی به صورت شناسنامه ای کلیه مشخصات کاغذ دیواری را به شما معرفی می کند .

 

انواع جنس کاغذ دیواری ها

  • کاغذ دیواری با جنس پارچه یا Fabric
  • کاغذ دیواری با جنس کاغذ یا paper wallcovering
  • کاغذ دیواری با جنس وینیل یا vinyl
  • کاغذ دیواری با جنس فلز یا Metallic
  • کاغذ دیواری با جنس الیاف نساجی Textile
  • کاغذ دیواری با جنس الیاف بافته نشده یا Non-woven
  • کاغذ دیواری با جنس مواد طبیعی Natural

 

 

کاغذ دیواری با جنس پارچه Coated fabric

کاغذ دیواری های پارچه ای دارای جنس پارچه بوده در لایه زیرین با رویی کاغذ دیواری از پارچه می باشد که با مقاوت بالا عایق صدا محسوب می شوند .

کاغذ دیواری با جنس کاغذ paper wallcovering

کاغذ دیواری های جنس کاغذ همان طور که مشخص است از کاغذ تولید شده است این نوع از کاغذ دیواری ها قابل شستشو نبوده و نمی توان آنها را تمیز کرد از این کاغذ دیواری به علت مقاوم نبودن در برابر رطوبت نمی توان در مناطق شرجی نصب و استفاده کرد .

کاغذ دیواری های کاغذی با دو نوع بافت دار و ساده تولید می شوند از انواع بافت دار این کالا می توان به کاغذ دیواری duplex اشاره کرد که در دو لایه کاغذ بافت دار تولید شده است نکته قابل توجه در این نوع کاغذ عرضه ی این کاغذ دیواری ها بر اساس وزن آنها است .

 

کاغذ دیواری با جنس وینیل Vinyl

کاغذ دیواری با جنس وینیل از مقاوم ترین نوع کاغذ دیواری ها به شمار می روند که قابلیت شستشو داشته و در برابر کشش و سایش به راحتی آسیب نمی بیند .از این نوع کاغذ دیواری می توان در مکان های پررفت و آمد و در معرض کثیفی بسیار کاربردی و مقاوم هستند .

کاغذ دیواری با جنس وینیل سخت و جامد Solid vinyl

کاغذ دیواری های وینیل سخت و جامد از مقاومترین کاغذ دیواری های موجود در بین کاغذ دیواریها و حتی کاغذ دیواری های جنس وینیل هستند که با مقاومت بسیار بالا قابل استفاده در مکان های تجاری و صنعتی می باشد .

کاغذ دیواری با جنس فلزات Metallic

لایه ی زیرین این نوع از کاغذ دیواری از لایه ی نازکی از آلومینیوم است و برای ایجاد طرح با اکسید کردن و خشن کردن این لایه طرح کاغذ دیواری ایجاد می شوند .از معایب این کاغذ دیواری ها که طرفداران آن را کاهش داده قیمت بالای این نوع از کاغذ دیواری ها است .

کاغذ دیواری با جنس الیاف نساجی Textile

این نوع از کاغذ دیواری ها نیز از الیاف طبیعی و نساجی بوده و تفاوت آنها با کاغذ دیواری های نانوون وجود الیاف فیبری سلولوزی در لایه ی کاغذ دیواری است برعکس کاغذ دیواری های نانوون که این مواد در لایه ی زیرین بکار رفته است این کاغذ دیواری ها نیز از انواع کاغذ دیواری های دوستدار محیط زیست می باشند .

 

کاغذ دیواری الیاف بافته نشده یا Non-woven

این نوع از کاغذ دیواری ها دوستدار محیط زیست بوده و از جنس الیاف طبیعی نانوون هستند و لایه زیرین این کاغذ دیواری ها از جنس الیاف فیبری سلولزی می باشد از مزایای این کاغذ دیواری سرعت نصب بالا و عایق بسیار مناسب برای هوا  و آب و نور خورشید می باشند

 

کاغذ دیواری با جنس مواد طبیعی Natural

این نوع از کاغذ دیواری ها با مواد طبیعی مانند چوب پنبه ، گیاهان ،برگ ها و ... تولید می شوند این نوع از کاغذ دیواری ها نیز بسیار گرانقیمت بوده و به همین علت فروش چندانی ندارند .

 

 

انتخاب مناسب ترین جنس کاغذ دیواری برای هر مکانی با داشتن اطلاعات کافی نه تنها کار سختی نخواهد بود بلکه کاری لذت بخش بوده و نتیجه ی جذابی برایمان خواهد داشت پس قبل از خرید کاغذ دیواری از سایت های معتبر کسب اطلاعات فرمایید

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست