بازدید 10083
۶

متهمان پرونده ویلموتس، ممنوع‌المعامله شدند

۸ متهم ضعیف‌ترین و زشت‌ترین قرارداد تاریخ فوتبال فعلاً نمی‌توانند هیچ معامله‌ای انجام دهند.
کد خبر: ۱۰۰۴۷۹۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۱ 24 September 2020

به گزارش تابناک به نقل از خبر ورزشی، ۸ متهم پرونده قرارداد مارک ویلموتس، سرمربی سابق تیم ملی در اولین اقدام ممنوع‌الخروج شده‌اند. در قدم دوم، این عده، ممنوع‌المعامله شدند تا امکان خرید و فروش خانه و زمین و خودرو نداشته باشند. البته گزارش‌های متعددی درباره انتقال اخبار از داخل فدراسیون به فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا و تحریک فیفا برای تعلیق رسیده که نهاد‌های نظارتی در حال بررسی این گزارش‌ها هستند.
خبر دیگر به ماجرای پرداخت دو میلیون به ویلموتس از حساب پتروشیمی فناوران از زیرمجموعه‌های شستا برمی‌گردد. شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی (شستا) که باید ۳۱ فروردین دو میلیون یورو خود را طی یک فقره چک از سوی فدراسیون فوتبال دریافت می‌کرد و به دلیل نبود موجودی در حساب فدراسیون این پول را دریافت نکرد، حکم توقیف اموال صاحبان امضا در چک را گرفته و تاکنون ۳ خودرو را توقیف کرده که دو خودرو لکسوز و اپتیما متعلق به یک نفر بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۶
ممنوع الخروج باید بشن، بعدش بازداشت، و بعدش محاکمه در دادگاه
از قوه قضاییه میخاهیم با جدیت کامل و تا مصادره ی تمام اموالشون و مجازات مرتکبین پیش برون تا همه بفهمن قرارداد بستن برای کشور، محل دلالی و ریخت و پاش نیست!
دمتون گرم. یقه این زالوصفتها رو بچسبین ولشون نکنید.
ببین چه پول های کثیفی جابجا شده و چه بخور بخوری بوده که یکی از متهمان فقط 3 تا ماشین که هر کدوم چند میلیارد میارزند، داره! حالا املاک و غیره بماند.
به اینها رحم نکنید. از تهدیدهای فیفا هم هیچ ترسی نداشته باشید فوقش چند وقتی فوتبال را تعلیق میکنند. اونها هوای رفیقهای دزدشون رو دارند این ما هستیم که نباید از اقدامات قانونی خودمان کوتاه بیاییم.
قوه قضائیه و سازمان بازرسی کل کشور کمی باعث امیدواری مردم شده اند، هر چند که هنوز راه زیادی دارند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی