بازدید 9686
۲

پروازهای چابهار از امروز به روال عادی بر می‌گردد

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: مشکل ایجاد شده در فرودگاه چابهار برطرف شده و از امروز پروازهای این فرودگاه به صورت طبیعی انجام می‌شود.
کد خبر: ۱۰۰۳۰۰۳
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰ 16 September 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، کاپیتان تورج دهقانی زنگنه با اشاره به سفر خود به چابهار برای پیگیری مشکل فرودگاه چابهار، گفت: به همراه نمایندگان وزارت راه و شهرسازی، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و یک شرکت بهره بردار برای بررسی مشکلات موجود به فرودگاه چابهار رفتیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: این فرودگاه مشکلاتی در ارتباط با مسائل ناوبری و کمک ناوبری و همچنین سطوح فرودگاهی و سوخت رسانی داشت که با دستور وزیر راه و شهرسازی مقرر شد شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران این مشکلات را برطرف سازد.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با تشکر از نیروهای مسلح و نیروی هوایی ارتش برای حل مشکل ایجاد شده برای مسافران از برگزاری یک جلسه در سطوح مقامات عالی دستگاه‌ها در روز شنبه آینده در تهران خبر داد و گفت: امیدواریم در پایان این جلسه، مشکل ایجاد شده برای همیشه برطرف شود.

وی همچنین تاکید کرد: مسافرانی که بلیت این مسیر را خریده اند می‌توانند بهای بلیت خود را بطور کامل از آژانس‌ها دریافت کنند و یا بلیت همان مسیر را با تاریخ جدید تهیه کنند و شرکت‌ها مکلفند این بلیت را با اولویت بالا برای مسافران دارای بلیت چابهار تهیه کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۲
عکس و زمین فرودگان رو می بینی یاد اون سریال فتحعلی اویسی میوفتی !
عجب مملکتی
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی