بازدید 9834
۳
در پی دعوای فیزیکی شبانه در فرودگاه صورت گرفت؛

احضار چند بازیکن استقلال به کمیته اخلاق فدراسیون

کد خبر: ۱۰۰۰۵۵۹
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۸ 04 September 2020

شب گذشته و بعد از بازگشت اعضای تیم استقلال از مشهد برخی هواداران ناراضی آبی اهانت هایی را به بازیکنان این تیم انجام دادندو همین مساله سرآغاز یک درگیری عجیب بود.

به گزارش تابناک ورزشی، با وجود توضیحاتی را برخی بازیکنان استقلال مثل روزبه چشمی درباره ماجرا دادند و اطلاعیه ای که باشگاه استقلال صادر کرد، اما امروز کمیته اخلاق فدراسیون تصمیم گرفته به موضوع ورود کند.

از این رو کمیته اخلاق بازیکنانی که در درگیری شب گذشته فرودگاه حضور داشتند را برای ادای توضیحات احضار کرده است. این بازیکنان طی روزهای آینده در کمیته اخلاق حضور می یابند تا درباره مسائل پیش آمد پاسخ بدهند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
کمیته اخلاق داستان اریک کانتونا رو بخونه تا یاد بگیره چجوری برای بازیکنی که به هوادار حمله میکنه حکم میدن نه اینجوری که تو ایران حکم میدن
دیروزاز دوربینهای تلویزیونی حرکاتی از روزبه چشمی پخش شد که نشان از عدم انضباط تیمی در تیم استقلال رو نشون میداد وعدم برخورد با شادی بازیکن استقلال بعد بازی نیمه نهایی وتشویق و تبلیغ لمپنیزم در فوتبال که هزاران بینننده تلویزیونی از هر رده سنی وطبقاتی وفرهنگی دارد وبازیکنان فوتبال باید بدانند وتفیهم شوند در تماشگران نیزازهرطبقه ای حضور دارد وممکن هست حتی توهین وفحشی هم بشنوندولی باید دران لحظه کر کور از کنار این عده قلیل عبور و به خیل عظیم طرفداران فهیم فکر کنند که در سرما وگرما پشتیبان و حامیشان هستند
بابا مسعودشون میخواد یه کم نصیحتشون کنه
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان
آخرین اخبار
وب گردی