بازدید 5195

آموزش‌های سال جدید به صورت مجازی و حضوری است

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: آموزش‌های سال تحصیلی جدید به صورت مجازی و حضوری است.
کد خبر: ۱۰۰۰۴۱۶
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۱ 03 September 2020
به گزارش تابناک به نقل از مهر، علیمراد کرمی بعد از ظهر در پنجشنبه نشست شورای آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار داشت: همراهی خانواده‌ها در سال تحصیلی جدید با آموزش و پرورش مهم و حیاتی است.

وی با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید از ۱۵ شهریورماه اضافه کرد: آموزش در مدارس امسال بر اساس شرایط و وضعیت کرونا در شهرستان‌ها و مناطق است و آموزش ترکیبی مجازی و حضوری در دستور کار است.

کرمی از رایگان شدن اینترنت دانش آموزان برای استفاده از شبکه اینترنتی آموزش و پرورش «شاد» در مدارس خبر داد و گفت: آموزش دانش آموزان و بازگشایی کلاس‌های درس در سال تحصیلی جدید بر اساس شرایط کرونایی مناطق و شهرستان‌ها است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: با اشاره به اینکه شهرستان‌ها و مناطق با وضعیت قرمز از طریق فضای مجازی به دانش آموزان آموزش ارائه می‌شود خاطر نشان کرد: ۲۵ امکان دیگر به سامانه شاد در آموزش دانش آموزان افزوده شده است.

وی با اشاره به ساعات آموزش از طریق فضای مجازی شاد تصریح کرد: مدت برگزاری کلاس از طریق سامانه در اول ابتدایی ۲۵ دقیقه، دوم تا پنجم ۳۰ دقیقه و در دبیرستان ۳۵ دقیقه است.

کرمی ادامه داد: در سال تحصیلی گذشته ۷۰ درصد فعالیت‌های به صورت حضوری و ۳۰ درصد در فضای مجازی ارائه شد و سال تحصیلی جدید با استفاده از تجربیات سال قبل فعالیت آموزشی در شبکه شاد در دستور کار قرار دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست