بازدید 4339

سارق به همراه خودروی سرقتی دستگیر شد

کد خبر: ۱۰۰۰۳۵۷
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰ 03 September 2020

رییس بازرسی پلیس راهور فاتب از کشف خودروی سرقتی به همراه سارق آن در حین گشت زنی عوامل منطقه ۲۱ پلیس راهور فاتب در مسیر شرق به غرب بزرگراه لشگری خبر داد.

به گزارش میزان،‌ بنا بر اعلام مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب، سرهنگ داور جمال از کشف خودروی سرقتی به همراه سارق آن در حین گشت زنی عوامل منطقه ۲۱ پلیس راهور فاتب در مسیر شرق به غرب بزرگراه لشگری خبر داد و گفت: روز گذشته عوامل گشت منطقه ۲۱ پلیس راهور فاتب، در حین گشت زنی در مسیر شرق به غرب بزرگراه لشگری از خودروی تاکسی که مشغول تردد بوده استعلام بعمل می‌آورند.

وی ادامه داد: پس از توقف و توضیحات راننده تاکسی و استعلام بعمل آمده از این وسیله مشخص گردید خودرو مذکور دارای سابقه سرقتی می‌باشد.

وی افزود: به محض اینکه مشخص گردید تاکسی سرقتی می‌باشد راننده قصد متواری شدن داشت که با ممانعت کارکنان راهور از فرار وی این فرد دستگیر و خودرو به همراه راننده آن پس از تنظیم صورتجلسه‌ای تحویل کلانتری ۱۵۴ چیتگر گردید تا سیر مراحل قانونی به دست صاحبش برسد.

ابراهیم زاده از شهروندان خواست تا با مشاهده خودرو یا موتورسیکلتی که مدتی است رها شده و صاحب آنرا نمی‌شناسند حتما با پلیس ۱۱۰ تماس حاصل نموده تا همکاران بنده بتوانند پس از استعلام در صورت سرقتی بودن و پس از سیر مراحل قانونی، خودرو را به مالک آن تحویل دهند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار