بازدید 3829

برگزاری عزاداری‌های محرم در نظم و امنیت کامل

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از برگزاری مراسم‌های عزاداری دهه اول محرم در نظم و امنیت کامل خبر داد.
کد خبر: ۹۹۹۸۲۲
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۱ 31 August 2020
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، سردار حسین رحیمی با قدردانی از همکاری هیات و دستجات عزاداری با ماموران پلیس و نیز قدردانی بابت رعایت دستور العمل‌های بهداشتی، گفت: قیام امام حسین علیه السلام، اسلام را بیمه کرد و اگر نبود شهادت و قیام آن بزرگوار، بدون شک الان هیچ اثری از اسلام ناب محمدی (ص) نبود. امسال نیز در سالگرد این قیام مردم ایران نشان دادند که راه آن امام را همچنان ادامه می‌دهند.

وی ادامه داد: با تدبیر و تلاش‌های صورت گرفته، عزاداری دهه اول محرم امسال در پایتخت با رعایت ضوابط و پروتکل‌های ستاد مقابله با کرونا و در کمال نظم و امنیت و بدون هیچگونه مورد خاصی برگزار شد.


رئیس پلیس پایتخت با قدردانی از هیات و دستجات عزاداری در همکاری با خادمان خود در نیروی انتظامی و رعایت دستور العمل‌های بهداشتی، افزود: در ایام سوگواری و عزای سید و سالار شهیدان، یگان‌های انتظامی، ترافیکی و امداد حضوری فعال و پر رنگی داشتند.

رحیمی با اشاره به اینکه با شروع محرم کلیه مقر‌های پلیس پایتخت به نشانه عزا سیاهپوش شده اند و شال عزا گردن آویز کارکنان پلیس پایتخت شد، افزود: خدمتگزاری به عاشقان و محبان امام حسین علیه السلام را برای خود افتخار بزرگی می‌دانیم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر