بازدید 4781

کشف بیش از هزار میلیارد انواع کالای قاچاق در کشور

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا از کشف بیش از یک‌هزار و ۳۰۶ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز طی دو هفته گذشته خبر داد.
کد خبر: ۹۹۹۰۰۹
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۴ 26 August 2020


به گزارش تابناک به نقل از مهر، سردار محمدرضا مقیمی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اولویت کالاهای گمرکی، دخانی و ترانزیتی و نظارت و واپایش انبارها و محل‌های دپوی کالا به منظور تشدید برخورد با پدیده شوم قاچاق و در راستای اجرای مأموریت‌های پلیس امنیت اقتصادی مبنی بر پیش بینی، پیشگیری، مبارزه و مقابله با قاچاق کالا و ارز طی دو هفته گذشته در سطح کشور اجرا شد.

وی افزود: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی در این طرح بیش از ۳ میلیون و ۸۴۰ هزار قلم انواع کالای قاچاق به همراه ۵۵۳ هزار و ۴۹۶ لیتر انواع سوخت و مشتقات نفتی قاچاق کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه را بیش از یک هزار و ۳۰۶ میلیارد ریال برآورد کردند، تصریح کرد: در این راستا ۴۱۵ دستگاه انواع خودرو توقیف، ۹۰۰ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل تعزیرات حکومتی در استان‌ها شدند.

سردار مقیمی در پایان با اشاره به عزم جدی این پلیس برای مبارزه با قاچاق کالا و سایر جرایم اقتصادی از مردم خواست که در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت غیرمجاز اقتصادی بلافاصله موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر