بازدید 60350

پزشک برجسته خوزستانی بر اثر کرونا درگذشت

دکتر محمد پدرام، عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و فوق تخصص خون و سرطان کودکان، در اثر ابتلا به کرونا درگذشت.
کد خبر: ۹۹۸۷۶۴
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۹ 25 August 2020

پزشک برجسته خوزستانی بر اثر کرونا درگذشت

 

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، دکتر فرهاد ابول‌نژادیان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز نیز طی پیامی درگذشت استاد پیشکسوت و چهره ماندگار علوم پزشکی کشور، دکتر محمد پدرام را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

"انالله و اناالیه راجعون

خبر درگذشت همکار ارجمند دکتر محمد پدرام، عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و استاد پیشکسوت دانشگاه موجب اندوه فراوان اینجانب و جامعه پزشکی استان شد، این مصیبت را به خانواده محترم و داغدارشان، همکاران آن مرحوم و جامعه پزشکی تسلیت عرض می‌نمایم و علو درجات الهی را برای ایشان مسئلت دارم.

دکتر محمد پدرام، چهره ماندگار دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و استان خوزستان، به عنوان یکی از جهادگران سلامت در مهمترین مراکز درمانی پشت جبهه نبرد طی ۸ سال جنگ تحمیلی ضمن دفاع از خاک وطن، سال‌ها در بیمارستان‌های گلستان و شفای اهواز به درمان بیماران و آموزش نیروهای متخصص پرداخت و در سال ۱۳۵۹ که همزمان با آغاز تجاوز بعثی‌ها، سِمت رئیس بیمارستان گلستان را برعهده داشت، در راستای تامین امنیت جان بسیاری از رزمندگان مجروح، بیماران عادی و کارکنان از مقام معظم رهبری درخواست رسیدگی ویژه داشت، که چندی بعد، مقام معظم رهبری، پس از بررسی موضوع در نامه‌ای، دستور فوری صادر فرمودند که مضمون آن چنین بود:

"بسم ا... الرحمن الرحیم - بدینوسیله به جناب آقای دکتر پدرام، ریاست بیمارستان گلستان اجازه داده می‌شود که بیماران و کلیه وسائل گران قیمت و مهم بیمارستان را به محل امنی برده و در آنجا مرکز درمانی ایجاد کنند و در این خصوص تمام قوا باید با ایشان همکاری نمایند."

خدمات ارزشمند این استاد نامدار قابل تقدیر است و بدون شک مردم این استان هرگز خدمات او را فراموش نخواهند کرد.

روحشان قرین رحمت الهی...

دکتر فرهاد ابول نژادیان

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز"

همچنین حجت‌الاسلام‌ و المسلمین سیدمحسن شفیعی رئیس دفاتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان در پیامی درگذشت این استاد دانشگاه علوم پزشکی اهواز را تسلیت گفت.

در پیام حجت الاسلام و المسلمین شفیعی آمده است:

"بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و اناالیه راجعون

از شمار دو چشم یک تن کم

وزشمار خرد هزاران بیش

با تاسف و تاثر از درگذشت سوگ‌آفرین و جان‌سوز استاد فرزانه و دلسوز دانشگاه پرافتخار علوم پزشکی اهواز جناب آقای دکتر محمد پدرام رضوان الله تعالی علیه اطلاع یافتم.

همه بزرگوارانی که با آن جان بی‌قرار و انسان خدمتگزار آشنا بوده‌اند می‌دانند که دامنه خدمات ایشان در ابعاد مختلف ارزشمند و ستودنی است و نام وی در دفتر پرافتخار دفاع مقدس نیز درخشنده است.

از درگاه الهی برای آن فقید سعید غفران و رضوان و برای خانواده محترم‌شان شکیبایی و اجر فراوان و برای جامعه پزشکی سربلندی بیشتر و تربیت عالمانی چنین متعهد و خوشنام را مسالت می‌کنم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳۳
واقعا حیف بودن ایشون..... خدا رحمتشون کنن
چقدر دردناک.تسلیت به ملت ایران که هر روز عضو مهمی از جامعه را از دست می دهند.
روحش شاد
بسمه تعالی شآن انا لله وانا الیه راجعون روحش شاد وبا ابرار محشورش کند باری تعالی
خداوند اينشالله روح باعظمت ايشان را قرين رحمت واسعه خودش قرارداد بده.
این ویروس چرا واقعا.؟؟؟؟؟؟
اللهم اغفر المؤمنین و المؤمنات
و المسلمین و المسلمات
الاحیاء منهم و الاموات
خدا بیامرزدشون
روحش شاد خدارحمتش کنه واقعا همچین افرا دی حیفن که از دست برن خیلی ناراحت شدم خداباعث وبانی این بیماری رو نا بودکنه
روحشون شاد .
روحشان شاد از دست دادن چنین انسانی واقعا باعث تاسف است.
حیف کسی که خدمت میکنه به مردم و زود بمیرره
باسلام
انا له الله وانا الیه راجعون
دکتر پدرام یک پزشک نمونه استان خوزستان بودن
خدا رحمتش کند
خداوند رحمتش کند
خداوند رحمتش کند
خداوند رحمتش کند
حیف وصدحیف
روحش شاد و یادش گرامی باد به راستی یکی از ستارگان جامعه پزشکی را ازدست دادیم
بسم رب الشهدا ایشان هم پزشک حاذق بودند وهم مخلص پزشک بچه هام بود بسیار متخصص و بسیار متواضع امیدوارم در این روزهای بزرگ در جوار آقا امام حسین (ع) و شهیدان کربلا قرار بگیرد و برایشان سوره فاتحه نثار میکنیم
انالله واناالیه راجعون روحش شاد
روحشان شاد یادشان تا ابد گرامی
بسم الله الرحمن الرحیم انا الله وانا الیه راجعون این مصیبت دردناک را به جامعه پزشکان تسلیت عرض میکنم.
واقعا ضایعه بزرگیه برای خوزستانیها
خیلی ادم خودمونی و متواضعی بود،یادمه اخرین نصیحتش به من این بود که رژیم سالم بگیرم بهم گفت چاقی برات کلی مشکلات و بیماری میاره انشالله حرفشو مثل گوشواره تا اخر عمرم اویزون گوشام میکنم
خدرحمتش کنه روحش شاد
خداوند روحشان را قرین رحمت الهی قرار دهد.امین یارب العالمین.ایشان ۲۵ سال پیش دختر یکساله ام رو از مرگ نجات داد.مرگ وزندگی دست خداست ولی ایشان وسیله شدودخترم از مرگ نجات یافت.خدا وند روحشان را با اهل بیت (ع) محشور فرماید.امین یارب العالمین.
حیف همچنین آدما
دکتر من هم بود بعدازخداایشون بیماری منوتشخیص دادند وازمرگ نجاتم دادند خیلی ناراحت شدم
روحت شاد دکتر پدرام عزیز حیف و صد حیف افسوس که چون تویی تکرار نمیشه ایشون یکا یک پرسنل رو میشناخت و احترام هم رو داشت همیشه در سلام پیشدستی میکرد استاد عزیز قسمت به فاطمه زهرا بود همانا بانو فاطمه زهرا شفاعتت کنه مرد حق بودی و همانا در دهه عاشورا آسمانی شدی
روحش شادویادش گرامی میداریم
خداوند اینمرد بزرگ رحمت فرماید. و به خانواده محترمش صبر عنایت نماید
خدارحمتش کنه .شهادت افتخار مردان بزرگه
خداوند ایشان را با بهترین اولیا محشور نماید انشالله، چه نازنینانی بر پهنه این خاک عاشقانه زحمت کشیدند، و چه شوم اند آنان که از شانه شرافت چنین انسان‌هایی بالا رفتند و حق این آب و خاک را نشناختند.
ان سفر كرده كه صد قافله دل همره اوست
هر كجا رفت خدايا تو نكهدارش باش،
کسی که خدمت بدون چشم داشت به مردم داشته باشدنیازی به دعای رحمت از جانب کسی ندارد. که او بارها در روزهای سخت طفولیت پسرم مایه آرامشم شد.حتم دارم که روحش شاد است.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس