بازدید 5706

تداوم وضع قرمز کرونایی پایتخت

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران از استمرار وضعیت قرمز کرونایی پایتخت خبر داد و گفت: تعطیلات محرم امسال مناسب سفر نیست چرا که بسیاری شهرهای کشور درگیر این بیماری هستند.
کد خبر: ۹۹۸۷۴۷
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۷:۲۷ 25 August 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، علیرضا زالی با بیان این مطلب گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۵۰۵ بیمار جدید در بیمارستان‌های تهران بستری شدند که ۱۲۷ نفر از آن‌ها در بخش‌های ویژه بوده است.

او درخصوص وضعیت کرونایی استان تهران اظهار داشت: یکی از مسائلی که در چند ماه اخیر در افزایش بار کرونا در استان تهران و سایر استان‌های دیگر کشور تأثیر گذار بوده سفر است.

زالی با اشاره به تعطیلات متراکم پیش رو گفت: با تجربه ای که از تعطیلات این چنینی و رفتار افراد داریم؛ در این خصوص بسیار نگران هستیم و توصیه اکید ما این است که مردم از سفر اجتناب کنند به خصوص سفر به استان‌هایی که در شرایط قرمز کرونایی به سر می‌برند و قادر به تامین شرایط بهداشتی خود نیستند، به هیچ عنوان مقصد امنی برای سفر نیستند.

او با تاکید بر اینکه تعطیلات محرم امسال مناسب سفر نیست، افزود: بسیاری از استان‌های دارای شرایط قرمز و کرونایی قادر به میزبانی مسافران نیستند و در مدیریت بهداشتی استان خود با چالش های جدی مواجه اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی