بازدید 7517
۱
ضمن اعلام گذار به راهکار‌های استراتژیک

وزیر دفاع یمن: دست‌مان روی ماشه است

وزیر دفاع یمن در دولت صنعا امروز، دوشنبه تاکید کرد، قصد دارند به راهکار‌های "استراتژیک زمینی، دریایی و هوایی" منتقل شوند.
کد خبر: ۹۹۸۷۱۶
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۵:۳۰ 25 August 2020
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، به نقل از سایت شبکه المسیره، سرلشکر محمد ناصر العاطفی، وزیر دفاع دولت صنعا در جریان بازدید از نیرو‌های ارتش یمن در محور خب و الشعف در استان الجوف تاکید کرد: هیچ آتش‌بسی با دشمنی که تلاش می‌کند واقعیت اشغالگرانه و واقعیت جنگ کینه‌توزانه را تحمیل کند، وجود ندارد.

او افزود: این دشمن تنها به دنبال ادامه مقابله و جنگ است. قدرت بازدارندگی یمن امروز بیش از گذشته قادر است متجاوزان را به خروج و عقب‌نشینی مجبور کند.

وزیر دفاع یمن تاکید کرد: نیرو‌های ما پی در پی پیروزی‌هایی را محقق می‌کنند تا آزادسازی کل خاک یمن تکمیل و تصمیم ملی و حاکمیتی بازگردانده شود.

این وزیر یادآور شد: ما طرح‌های شهادت را داریم و جان خود را در راه دفاع از وطن و ارزش‌ها داده‌ایم و دست‌مان روی ماشه خواهد بود.

او تصریح کرد: ملت امروز عوامل و پارامتر‌های قدرت را دارا هستند که یمن را یک قدرت کارآمد در سطح منطقه می‌سازد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
با توجه به علنی نمودن مراودات اسرائیل خاصب با امارات و بزودی با سعودی ، لازم است یمن پیشدستی نموده و هرکاری که لازم است را از همین الان شروع کند تا از شر این کشورها مردم خود را هرچه زودتر نجات دهد و حتی هشدار دهد چنانچه اسرائیل بخواهد بصورت علنی برعلیه یمن تجاوزی انجام دهد ، مبارزان یمنی نیز شهرهای اشغالی را هدف قرار دهد
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر