بازدید 9206

پرداخت بالاترین سود بیمه عمر و سرمایه‌گذاری به مردم در بیمه معلم

شرکت بیمه معلم امسال نیز به مانند 9 سال گذشته 23 درصد سود به بیمه گذاران پرداخت کرد.
کد خبر: ۹۹۷۷۴۱
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۱:۳۰ 20 August 2020

به گزارش تابناک اقتصادی، برخلاف تصور رایجی که وجود دارد، بیمه عمر و سرمایه گذاری بهترین بیمه برای مردم کشور ما است. وقتی از بیمه عمر و سرمایه گذاری سخن گفته می شود، عموم مردم سریعا به دنبال راه فراری از آن هستند. چرا که به قول ما ایرانی ها فردا رو کی دیده و... و اینکه پرداختن پول در زمان حال برای پس از مرگ کار بیهوده ای است. در ایران قبلا غالب مردم با اعتمادی که به نهاد هایی مانند تامین اجتماعی داشتند برای چنین بیمه هایی اولویت قایل بودند. ولی با گذشت زمان و پرداخت وجوه قابل توجه توسط بیمه گذاران عمر و سرمایه گذاری، ثابت شد که این نوع بیمه ها برتری دارند.

برتری بیمه های عمر و سرمایه گذاری متعدد هستند. از جمله اینکه در کشورهای در حال توسعه مانند ایران مانع شکاف طبقاتی می شوند. بدین معنا که در کشورهای لیبرال و بازار آزاد کسی به فقرا توجه ندارد و رشد به هر قیمت مجاز است. البته در کشورهای در حال توسعه هم این امر جریان دارد. به طور نمونه در حال حاضر در ایران فاصله طبقاتی در حال گسترش است. تورم فزاینده این فرصت را به عده معدودی داده تا با حضور در بازارهای سوداگرانه مانند ارز و مسکن و... هر روز بر ثروت خود بیافزایند. روی دیگر این سکه این است که فقرا هر روز فقیرتر می شوند. حال، بیمه عمر و سرمایه گذاری به عنوان یک صندوق پس انداز و سرمایه گذاری کوچک به کمک اقشار ضعیف و آسیب پذیر می آید.
از طرف دیگر، این بیمه خسارت های ناشی از فوت را در خانواده های فقیر کاهش می دهد.

دیگر بیمه ها از جمله تامین اجتماعی چنین امتیازی را برای بیمه گذاران قایل نیستند. طولانی مدت بودن دسترسی به پول ناشی از این بیمه باعث می شود که در دراز مدت سرمایه قابل توجهی برای فرد بیمه گذار یا بازماندگان وی به جا ماند.

امروز تقریبا به همه ثابت شده است که سپرده های بانکی با توجه به تورم فزاینده کشور اصلا مفید نیستند و به مرور به زیان اصل و فرع سرمایه منتهی می شوند. این در حالی است که پس انداز در بیمه عمر و سرمایه گذاری با کمترین مبالغ انجام می شود. بنابراین بیمه عمر و سرمایه گذاری هم برای توسعه کشور و هم برای تامین آتیه مردم مهم است.

در حال حاضر در کشور بیمه های عمر و سرمایه گذاری متعدد و گوناگونی وجود دارد که گاهی باعث سردرگمی مردم می شود. روند رو به رشد این بیمه ها نیز مردم را گیج کرده است. ولی با نگاهی به کارنامه و عملکرد بیمه معلم می توان پی برد که این بیمه اکنون بهترین بیمه عمر و سرمایه گذاری کشور است.

در حالی که غالب شرکت های بیمه گر، بیمه عمر و سرمایه گذاری خود را برتر از بقیه می دانند و ویژگی های متعددی را ارائه میدهند. بیمه عمر و سرمایه گذاری بیمه معلم، ضمن دارا بودن همه این موارد، در پرداخت سود بانکی از دیگران پیشرو است. نرخ سود قطعی سال 98 بیمه نامه‌های زندگی و سرمایه‌گذاری معادل 23 درصد برای تمامی بیمه ‌نامه‌هایی که در سال مذکور دارای ذخیره و اندوخته ریاضی بوده، محاسبه و به حساب اندوخته آنها واریز شد.

لازم بذکر است، بیمه معلم توانسته با برنامه‌ریزی منسجم و سرمایه‌گذاری مطمئن، ذخایر بیمه‌های زندگی طی 9 سال گذشته، پرداخت سود قطعی میانگین 22 درصد را به بیمه‌گذاران زندگی خود تداوم دهد.

اگر نگاهی به سابقه و روند کاری بیمه های عمر و سرمایه گذاری داشته باشیم به برتری های دیگر بیمه های عمر و سرمایه گذاری بیمه معلم نه فقط در تبلیغات و شعار بلکه در عمل و اجرا خواهیم رسید.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر