بازدید 5360

حفاران غیرمجاز ناکام ماندند

کد خبر: ۹۹۶۰۷۹
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۸ 11 August 2020

فرمانده یگان حفاظت وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: با هوشیاری نیروهای یگان حفاظت استان اصفهان، حفاران غیرمجاز در شهرستان نجف آباد ناکام ماندند.

به گزارش ایسنا، سردار امیر رحمت الهی در تشریح این خبر اظهار داشت: برابر گزارش واصله مبنی برحفاری غیرمجاز در خانه ای واقع در شهرستان نجف آباد، عوامل یگان بلافاصله پس از هماهنگی با کارکنان انتظامی شهرستان به مکان مورد نظر عزیمت و با مشاهده نقاط متعدد حفاری شده با عمق بسیار بالا و تونل هایی با طول ۸ متر و نیز حضور ۸ نفر از عوامل حفاری، نسبت به انجام بررسی اولیه اقدام می کنند.

وی تصریح کرد: در ادامه، مأموران حین توقیف ادوات حفاری شامل پیکور برقی، موتور برق، تیشه و سنگ فرز با مقاومت متهمان روبه رو که حفاران ضمن حمله به کارکنان انتظامی و یگان حفاظت با سلاح سرد و ایراد جراحت به دو نفر از عوامل انتظامی و یگان حفاظت، از طریق درب انتهای منزل متواری می شوند.

فرمانده یگان حفاظت وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خاطرنشان کرد: با هماهنگی رئیس کلانتری منطقه و اعزام نیروهای یگان امداد هر ۸ نفر حفار مورد نظر محاصره، دستگیر و با هماهنگی مقام قضائی مکان مورد نظر تا اطلاع ثانوی پلمب و تمامی ادوات حفاری توقیف و متهمان برای سیر مراحل قانونی به مراجع ذی‌صلاح تحویل شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل