بازدید 43768

پیام تبریک فرماندهان ارتش به سرلشکر موسوی

فرماندهان نیروی هوایی و پدافند هوایی ارتش در پیام‌های جداگانه اعطای پرچم و نشان فداکاری به دانشگاه امام علی (ع) را به سرلشکر موسوی تبریک گفتند.
کد خبر: ۹۹۵۱۵۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۴ 07 August 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ نصیرزاده طی پیامی اعطای "پرچم" و "نشان فداکاری" توسط فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت‌الله خامنه ای (مدظله العالی) را به امیر سرلشکر موسوی فرماده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

در متن پیام آمده است:

حضور امیر سرلشکر سید عبدالرحیـم موسوی
فرمانده محترم کـل ارتش جمهوری اسلامی ایران
سلام علیکم
با صلوات بر محمد و آل محمد (ص)
دریافت نشان غرورانگیز و بیرق آبرومند "فداکاری" گوارای ارتش جمهوری اسلامی ایران باد که جوانان برومندش در کشاکش گل و گلوله داغ تجاوز را بر سینه صبور سرزمین مادری خویش تاب نیاوردند و با هدیه جان خویش، مرز رهایی را به روی مردم میهن خود گشودند.


نه فقط جوانان آن روز که نبض خونین شهرِ در محاصره دیو و دد به شماره افتاده بود، بلکه پس از آن نیز تا به امروز، افسرانی که روزهای دفاع مقدس را ندیده و تنها از دهان دهر حرفی از خرمشهر شنیده اند.
یاد صیاد آنها را در طریقت جهاد، پایمرد بار آورده و نور نامیرای ولایت مداری نامجوی، صراط مستقیم شهادت را به آنها نشان داده و در دانشکده افسری امام علی (ع) مشق مشتاقی ولایت می کنند.
چه عزتی بالاتر از این که رگ های شکفته 1184 سرو بلند بالا شهید واصل خورشید دانشگاه امام علی (ع) ارتش، در این سرزمین سرمشق بهار باشد و در مزرعه تقوا و تعهدی این چنین، خوشه های خشم مقدس دشمن ستیزی و رزم آوری قد بکشند و امروز به عنایت ولی امر و میاندار قافله منتظران، "نشان و پرچم فداکاری" به دست ارتش سپرده شود.
به قول قیصر شعر فارسی، با دلی سر به زیر و سری سربلند، کسب این افتخار ارزشمند و نظر عنایت فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) را به محضر بیرق داران سریلندی و صبوری این سرزمین، خانواده های معزز شهدا، جانبازان، آزادگان و رزمندگان ارتش جمهوری اسلامی ایران، جنابعالی و همه همرزمان شریفم بویژه در نیروی زمینی قهرمان تبریک عرض نموده و توفیق قدرشناسی از این اعتماد و عنایت ویژه فرمانده علوی مان را از درگاه ایزد متعال مسئلت می نمایم.

برگ زرین در کارنامه ارتش

به دنبال اهدای پرچم و نشان فداکاری به دانشگاه افسری امام علی(ع) نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران توسط فرماندهی معظم کل قوا ، امیر سرتیپ علی رضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش پیام تبریکی خطاب به امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران صادر کرد.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
با سلام و عرض تحیت محضر امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی
فرمانده محترم کل ارتش جمهوری اسلامی ایران
اهدای پرچم و نشان فداکاری به دانشگاه افسری امام علی (ع) نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران توسط فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی) را به آن فرماندهی محترم و آحاد فرماندهان، مسئولین و کارکنان غیور و فداکار ارتش بویژه ارواح پاک و طیبه شهدای دانشجو تبریک عرض می کنم.
بی شک اهدای هوشمندانه نشان فداکاری و نائل شدن به این افتخار بزرگ در دهه پر خیر و برکت ولایت و در آستانه عید سعید غدیر خم، برگ زرین دیگری بر توفیقات ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود و نقطه عطف درخشانی در نقش آفرینی‌های ارتشیان غیور و غیرتمند در دفاع از استقلال و تمامیت ارضی و مجاهدت افتخارآمیز آنها در دفاع از کیان انقلاب و ایران عزیز رقم زد.
این افتخار برای «فیضیه ارتش»، یادآور نقش بی‌بدیل ارتش ولایتمدار در تثبیت و استحکام پایه‌های انقلاب و میدان‌داری فداکارانه و مجاهدانه در عرصه دفاع مقدس و صیانت از مرزهای اعتقادی و حریم اهل بیت (علیهم السلام) بر تارک ایران اسلامی است و دانشگاه‌های افسری ارتش با تربیت افسران مومن و انقلابی نقش اساسی در این میان داشته‌اند.
با تبریک این افتخار خجسته به خانواده بزرگ ارتش جمهوری اسلامی ایران و آرزوی دوام توفیق آن، امید فراوان داریم به برکت تمسک ارتشیان مقتدر و با صلابت به حبل المتین اسلام و ولایت و به یُمن بصیرت، هوشمندی و بیداری ملت، یکپارچگی، هم‌افزایی و همدلی خدشه ناپذیر در منظومه نیروهای دفاعی، امنیتی و اطلاعاتی میهن اسلامی؛ نقشه های شیطانی جبهه استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جهانخوار همچنان ابتر و ایران و ایرانی تحت زعامت و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری و فرماندهی معزز کل قوا (مدظله العالی) پرشتاب‌تر از گذشته در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب و نیل به تمدن نوین اسلامی بیش از پیش موفق و پیروز باشند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار