بازدید 67675
۶

سرقت مسلحانه از یک طلافروشی در اسلامشهر

سارقان مسلح از یک طلافروشی در اسلامشهر سرقت کردند.
کد خبر: ۹۹۵۰۵۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۶ 06 August 2020

به گزارش تابناک به نقل از مهر، پیش از ظهر پنج شنبه سه سارق مسلح با شلیک دو گلوله به شیشه‌های یک طلافروشی بین خیابان‌های ۱۵ و ۱۳ «باغ فیض» وارد مغازه شدند.

به گفته شاهدان عینی یک تیر نیز داخل مغازه طلافروشی شلیک شد.

گفته می‌شود، حدود ۶ کیلو طلا از این طلافروشی به سرقت رفته است، که البته خبرگزاری مهر نمی‌تواند، مستقلاً مقدار طلای سرقت رفته را تأیید کند.

بر اساس این گزارش، سردار محسن خانچرلی، فرمانده انتظامی غرب استان تهران و مسعود مرسلپور فرماندار و رئیس شورای تأمین اسلامشهر از محل سرقت بازدید کردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۳
انتشار یافته: ۶
بین کوچه 15 و 17 بوده
امنیت؟؟؟؟
اگر میخوای به مردم کمک کنی بنویس که اگر سیستم ضد سرقت مسلحانه گاردمن نصب باشه، ضمانت میکنیم که نه تنها سارقین مسلح نمیتونن یک تیکه طلا هم از ویترین یا پیشخوان بدزدن بلکه مهمتر از همه این که حتی نمیتونن فروشنده های طلافروشی را هم تهدید کنند یا بهشون صدمه بزنند.

در مورد سرقتهای شبانه که هدف سارقین فقط سرقت اموال داخل گاوصندوقها است هم اگر یک گاوصندوق ضد دیلم که مجهز به قفل ضد زورگیری باشه در طلافروشیها وجود داشته باشه، جوری سرقت های شبانه از گاوصندوقها غیر ممکن میشه که حتی اگر درو پیکر مغازه باز هم بمونه، باز هم هیچ اتفاقی نمیفته
گفته بودم روزهای پرهجانی منتظر ایران است!! این تازه اولشه.
سارقین اول اومدن دو تا سه بار از اونجا خرید طلا کردند تا جزئیات مغازه رو چک کنند بعد نقشه کشیدند و اجراش کردند چون من خودم در تهران ۳تا طلا فروشی رو ک سرقت کردم با همراهی گروهمون،ب همین شکل بوده
شماره پژو ۴۰۵در فیلم مشخص ه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل